środa, 20 sierpnia 2014

Isana - żel pod prysznic Orange&Grapefruit

Isana
żel pod prysznic
Orange&Grapefruit 


Uwielbiam żele Isany. Są bardzo tanie, bez promocji kosztują zaledwie 3,99zł za 300ml, ale można je dostać nawet za 2,49zł bo w i takiej promocji bywają.
Niezwykle wydajne, bardzo dobrze się pienią i swoja oczyszczającą rolę spełniają idealnie. Nie wysuszają skóry... I tak też jest z najnowszą, limitowaną wersją "Orange&Grapefruit". A jakby tego było mało prześlicznie pachną! Ta wersja szczególnie mnie uwiodła pod względem zapachu. Słodziutki zapach pomarańczowo-grapefruitowych landrynek, z delikatną orzeźwiającą nutą.
Cud, miód i orzeszki! ;)
Na lato idealny, ale i zimą miło byłoby go używać... niestety jest to wersja limitowana i szybko zniknie z półek.
Także spieszcie się ;) Naprawdę warto!

Dostępny oczywiście w sieci Rossmann.

17 komentarzy:

  1. Hmmm, kupiłam teraz OS, ale skusiłaś mnie :P w drodze do pracy przyjrzę się tym żelom :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię olejki Isany :) żeli też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachnie bardzo ładnie, kupiłam już kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kilka razy miałam go w łapkach ale go nie kupiła i sama nie wiem dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię żele Isany, chociaż tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokochałam ten żel od pierwszej kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy żeli z Isany

    OdpowiedzUsuń
  8. Także uwielbiam Isanowe żele, tego nie próbowałam i ze względu na moje kolosalne zapasy, pewnie już nie zdążę ;) Liczę, że jesienią pojawią się jakieś nowe, piękne wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam w ogóle żeli z Isany, ale przy okazji zobaczę i może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś okazję poznać ten zapach - zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę dopisać do swojej listy:) Uwielbiam żele pod prysznic z grapefruitem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie go spróbuję jak trafię Ja mam teraz wersję miodową i pachnie pięknie. Ciepło, otulająco. Naprawdę fajne są te żele.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźniłam się na mohito, pewnie spóźnię się też na ten :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...