piątek, 1 sierpnia 2014

Green Pharmacy - Ochronny żel do higieny intymnej - kora dębu, żurawina

Dziś króciutka recenzja ochronnego żelu do higieny intymnej od Green Pharmacy.


Opis producenta:
Ochronny żel do higieny intymnej Kora Dębu, Żurawina. 0% mydeł, SLS, SLES, parabenów, barwników. Zawiera kwas mlekowy i ekstrakt kory dębu, sprawdzone składniki w pielęgnacji miejsc intymnych. Ekstrakt z żurawiny, naturalny składnik przeciwbakteryjny i przeciwzapalny, sprzyja profilaktyce dróg moczowych i wspomaga pielęgnację intymną. Pantenol i gliceryna nawilżają.


Moja opinia:
Jeśli chodzi o tego typu żele to zmieniam je bardzo rzadko i chyba dlatego tak bardzo byłam ciekawa nowości od Green Pharmacy :) 
Boję się podrażnień i w tej kwestii zwykle stawiam na sprawdzone kosmetyki.
Niemniej... tej zmiany nie żałuję.
Z początku zaskoczył mnie jego zapach, bardzo intensywny, słodki, owocowy, niezwykle przyjemny i co tu dużo pisać... śliczny. Zdecydowanie to najładniej pachnący żel do higieny intymnej jaki miałam.

Żel jest gęsty (niemalże galaretowaty) i  niesamowicie wydajny. Pieni się bardzo dobrze.
Do tego jest niezwykle delikatny dla okolic intymnych. Nie podrażnia. Nie uczula.
Nie sprawia żadnego dyskomfortu.

300 mililitrowa butla jest z higieniczna i wygodną pompką.

Bardzo go polubiłam i szczerze polecam!!


Pojemność: 300 ml
Cena: 11,99 zł
Skład:

Miałyście do czynienia już z żelami do higieny intymnej od Green Pharmacy? Ciekawa jestem czy inne warianty pachną tak samo ślicznie?

10 komentarzy:

  1. Z tej firmy mam olejek łopianowy z papryką i się sprawdza się dobrze :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla samego zapachu bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że mają żele do HI :) Szaleją z asortymentem w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tej kwestii pozostaję wierna Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie ich kosmetyki do higieny intymnej i jak tylko zużyję ten z Joanny, który obecnie mam na pewno kupię któryś z GP ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też raz na jakiś czas lubię coś zmienić, więc będę go miała na oku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żelów tej firmy jeszcze nie miałam, ale pewnie kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. ma bardzo ładną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boję się, że mógłby (jak większość tego typu żeli na rynku) uczulić mnie. PAPRYKA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyk do higieny intymnej z korą dębu. Sama używam takiego żelu firmy soraya i muszę przyznać, że jestem fanką :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...