czwartek, 24 lipca 2014

Urodzinowy ShinyBox: 2nd Anniversary! - recenzja produktów + chwalę się ;)

Na początku lipca prezentowałam na blogu czerwcowe, urodzinowe pudełko ShinyBox 2nd Anniversary.
Dziś przychodzę z garścią mini recenzji kosmetyków z niego.





1) Maseczka kolagenowa w kremie Etre Belle
Maseczkę zużyła moja mama. 15ml miniatura wystarczyła na 3 użycia. Treściwa, dość gęsta maseczka świetnie nawilżyła jej bardzo suchą skórę. Rozjaśniła jej cerę i ukoiła wszelkie zaczerwienienia.
Jedynie żałujemy, że jej cena jest tak wysoka.  (131 zł / 50ml)

2) Peeling solny Organique, pełnowymiarowy produkt (40 zł / 200ml)

Z kosmetyków pielęgnacyjnych najbardziej uwielbiam wszelkie peelingi, więc ten z przeogromną chęcią przetestowałam. Z Organique nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku, ten był moim pierwszym... i na pewno nie ostatnim :) Peeling przyjemnie pachnie. Konsystencję ma idealną, nie jest bardzo gęsty, ale tez nie rzadki. Łatwo się rozprowadza. Drobinki wolno się rozpuszczają, dzięki czemu można dobrze złuszczyć martwy naskórek. Pozostawia delikatną, nawilżoną skórę. Na tyle mi się spodobał, że zużyłam go w 3 tygodnie i chyba pobiłam swój rekord (zwykle peelingi o tej pojemności mam na przynajmniej 5 tygodni).

Polecam go w szczególności.

3) Syis - gąbeczka makeup blender (50zł)


Nigdy nie używałam gąbeczek do nakładania podkładu, może dlatego że używam tylko minerałów, na sucho... Ciekawa byłam czy gąbeczka z Syis będzie współpracować z podkładem mineralnym... Współpracuje z nim dobrze, ale jednak nie podeszła mi metoda nakładania podkładu mineralnego na mokro. Przyzwyczajona jestem do sypkiej, suchej formy. Tak jest po prostu szybciej i czyściej.Zaś sama gąbeczka jest przyjemna w dotyku. Dobrze się dopiera. Mogłaby być tylko bardziej elastyczna. Jest troszkę zbyt zbita.

4) Antyperspirant Dove, pełnowymiarowy produkt (15 zł)

Dove używałam już dziesiątki ich antyperspirantów. Tej najnowszej wersji wcześniej nie miałam.

Spisała się bardzo dobrze. Cały dzień od rana do wieczora czułam się pewnie, nawet w ostatnie upalne dni. 
Śladów na ubraniach tak jak producent obiecał nie pozostawia. Jedyne co mnie drażni w antyperspirantach Dove to bardzo silny, drażniący nos zapach. W ciągu dnia wolę czuć swoje ukochane perfumy a nie antyperspirant....

5) Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temp. Marion (10 zł / 30ml)


Ten produkt bardzo mnie zawiódł. Straszliwie wysusza mi włosy. Wiem, że silikony mają do tego tendencje, ale żaden aż tak widocznie tego nie robił. Plusem jest, że nie obciąża włosów, a nawet przez to wysuszenie przedłuża ich świeżość....
Na plus: przyjemnie pachnie i jest bardzo wydajny.

* spray ochronny przed komarami Mosquiterum


Tego produktu nie miałam okazji przetestować. Ba! Ja w tym roku widziałam tylko 1 komara ;) Trzymają się ode mnie z daleka i całe szczęście.
Za to z ciekawości sprawdziłam zapach tego spray'u i muszę napisać, że naprawdę bardzo ładnie i przyjemnie pachnie - cytrynowo z jakąś zielną nutką. Skład także na plus.

* odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco wraz z pakietem próbek lekkich kremów

Z Sylveco miałam już wszystkie ich pomadki, z wyjątkiem tej.. z peelingiem. Z przyjemnością ją testowałam, byłam pewna, że mnie nie zawiedzie. Polubiłam ją już od pierwszego użycia. Drobinki cukru są bardzo drobne. Peelingują, ale raczej w ten bardzo delikatny sposób. Dobrze nawilża usta. 
Pomadkę tą przybliżę Wam bliżej w ciągu najbliższych dni w osobnej recenzji ;)
Próbek jeszcze nie używałam, czekam aż moja cera wróci do normy...


Używałyście któryś z wyżej wymienionych kosmetyków? Jak Wam się podoba czerwcowy ShinyBox?

Na koniec się pochwalę, że zostałam jedną z Ambasadorek ShinyBox :) 

13 komentarzy:

  1. Witaj w gronie Ambasadorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka z SYLVECO bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdraszczam pomadki Sylveco :D Muszę ją w końcu kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie nic szczególnego ;) Gratuluję zostania ambasadorką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez jestem ambasadorką i dostałam to pudełeczko ;) Moim zdaniem fajna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zostania Ambasadorką Shiny Box. : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabeczke bym chetnie przetestowala :).

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie średnie to pudełko, jedynie peeling fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka z peelingiem ojoj ciekawie wygląda ;0

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...