wtorek, 1 lipca 2014

Ulga dla stóp i ciała od BingoSpa

Dziś potrójna recenzja 3 produktów od BingoSpa:
* maści końskiej z ekstraktem z arniki
* żelu na ciężkie nogi i kruche naczynka
* soli do stóp z borowiną


Maść końska
z arniką

Opis producenta:
Pferdebalsam - "maść końska" - z ekstraktem z arniki do masażu - oryginalna receptura zawierająca ekstrakt z arniki, pokrzywy, miłorzębu oraz kompozycję innych ziół, olejków eterycznych i substancji kondycjonujących.
Pielęgnuje, relaksuje, chłodzi. Poprawia stan skóry, odświeża i dezodoruje.
Pojemność: 500 ml
Cena: 18 zł
Dostępna w sklepie BingoSpa
Skład: 


Żel na ciężkie nogi i kruche naczynka



Opis producenta:
Bingo Gel Zielony do masażu i wcierania na: ciężkie nogi i kruche naczynka.
Żel zawiera ekstrakt z kasztanowca, olejek miętowy, aloes oraz kamforę.

Działanie aktywnych składników:
Ekstrakt z kasztanowca ogólnie pozytywne dla nóg
Olejek miętowy działa przeciwbólowo , kojąco i przeciwświądowo.
Aloes działa przeciwzapalnie oraz odbudowująco .
Kamfora - działa bakteriobójczo, zwęża rozszerzone naczynia włosowate, natomiast rozkurcza zwężone naczynia skórne, wywołuje subiektywne odczucie zmniejszenia bólu.




Pojemność: 500 ml
Cena: 21,50 zł
Dostępna w sklepie BingoSpa
Skład:


Moja opinia:

Te 2 żele / maści zrecenzuję razem, ponieważ nie zauważyłam podczas stosowania różnicy między nimi.
Mimo, że mają inny skład.
Mam duży problem z 'ciężkimi stopami', codziennie mi puchną niezależnie od pogody. Tego typu żele używam codziennie, mimo, że nie spotkałam się jeszcze z takim, który bardzo by pomógł jeśli chodzi o samą opuchliznę... bo ona i tak się pojawia. Więc dlaczego je używam? Głównie dla niesamowitego poczucia ulgi. Żele te natychmiastowo dają uczucie ukojenia i 'lekkich' stóp. Zasługa między innymi mentolu.
Uwielbiam te uczucie, a trwa ono z dobre 1,5 godziny. Niezwykle przyjemne.

Ale żele te nie tylko sprawdzają się w tej kwestii. Od lat używam końskich maści wtedy gdy mnie przewieje, a zdarza się to bardzo często. Natychmiastowo przynoszą ulgę, delikatnie działają przeciwbólowo. W ciągu jednej doby ból zwykle przechodzi.
Nie wyobrażam sobie domowej apteczki bez końskiej maści!

Kupowałam ich już całe mnóstwo. Jedno na co zwracam uwagę... musza być w postaci żelu. Te w kremowych postaciach zwykle są tłuste, lepkie i zapach utrzymuje się niezwykle długo.

Żelowe, a szczególnie te od BingoSpa niezwykle szybko się wchłaniają, nie pozostawiają tłustej warstwy ani lepkiej.
Pachną ziołowo, główną rolę odgrywa tu mentolowa nuta. Zapach na ciele utrzymuje się tylko ok. 3-4 godzin.

Trzecim produktem, który dziś krótko opiszę jest:

Sól do stóp z borowiną




Opis producenta:
Borowinowa sól do stóp BingoSpa zawiera ekstrakt borowinowy, związki mineralne oraz ekstrakt z lawendy.

Borowina to inaczej nieodwodniony torf, który powstaje w wyniku rozkładu roślin w środowisku wilgotnym, przy niewielkim dostępnie powietrza. Tak powstały torf jest bogactwem kwasów huminowych, enzymów, estrogenów i mikroelementów.

Borowinowa sól BingoSpa działa rozgrzewająco i przeciwzapalnie. Łagodzi bóle towarzyszące schorzeniom stawów, kości i mięśni.


Pojemność: 150 g
Cena: 6 zł
Dostępna w sklepie BingoSpa
Skład:

Moja opinia:
Saszetka 150 g wystarczyła mi tylko na 3 stópkowe kąpiele. Ale na tyle polubiłam tą sól, że pełnowymiarowe opakowania już do mnie lecą.
Sól pachnie borowiną, dość specyficznie, ziołowo. Kolor brunatny wodą z nią także nie zachęca.
Ale sól świetnie się u mnie sprawdziła. Delikatnie rozgrzewa, odpręża.
Zauważyłam też, że bardzo dobrze zmiękcza naskórek i sprawia, że stopy prawie nic a nic się nie pocą. Nie mam z tym jakiś dużych problemów, ale na co dzień używałam dezodorantów. Teraz pójdą w odstawkę.

Mam nadzieję, że przy dłuższym jej użytkowaniu także będzie dobrze działać.


Czy w Waszych domowych apteczkach jest 'końska maść'? Ciekawa jestem czy także tak często po nią sięgacie jak ja? 

8 komentarzy:

  1. U mnie chyba była kiedyś końska maść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś żele z mentolem ( apteczna Ziaja, Perfecta Mama, Loton 1000) ale efekt chłodzenia był chwilowy, więc tu jest nieźle. Na sól borowinową mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię preparaty z mentolem do pielęgnacji zmęczonych nóg i stóp. Z Bingo miałam kiedyś sól do stóp i dawała radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sól borowinowa wygląda zachęcająco pomimo lekko zniechęcającego opisu ;) Chętnie bym ją przygarnęła, szczególnie jeśli zmniejsza potliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam...Choć w ostatnim czasie miałam styczność z kosmetykami Bingo Spa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów, ale dostałam próbkę koncentratu cynamonowego do ciała, jednak po przeczytaniu recenzji trochę boję się go sprawdzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za opinię, bo szukałam :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...