sobota, 26 lipca 2014

ShinyBox Summer Story (lipiec 2014) - prezentacja pudełka

Wczoraj doszło do mnie lipcowe pudełeczko Shinybox: Summer Story.
Przeglądając na blogach jego zawartość wydawało mi się zbyt skromne i 'nie powalające', jednak jak przejrzałam zawartość swojego... zmieniłam troszkę zdanie ;)
Niżej wyjaśnię dlaczego. A póki co zobaczmy co w nim znalazłam ;)






Pierwsze co mnie niezwykle ucieszyło po otwarciu pudełeczka to malutka ampułka Yasumi. Trafiła mi się wersja z witaminą C. Od dawna planowałam kupić jakieś serum rozjaśniające z witaminą C. Z przyjemnością je przetestuję. Mam nadzieję, że mimo malutkiej pojemności (3ml) wystarczy mi chociaż na 7-10 dni. 
3ml ampułka kosztuje 13 zł



W pudełku był także lakier do paznokci Glazel (25 zł / 10ml). Trafił mi się bardzo jasny kolor, mleczny jasno różowy beż. Według opisu producenta mocno kryjący. Dziś pomalowałam nim paznokcie i niestety potrzeba minimum 3 warstw.

Jest to odcień 600 (lub 009).



Kolejnym kosmetykiem, który miło mnie zaskoczył był cień w kredce Etre Belle. Trafił mi się ładny, rozświetlający oko kolor - jaśniutki beż.  Pełnowymiarowy produkt. Kosztuje 59 zł.




Czwarty pełnowymiarowy kosmetyk to chłodzący żel po opalaniu z BingoSpa (24 zł / 100g)



I ostatni kosmetyk to pomadka ochronna Solar od Venita (6zł)



Dwa ostatnie kosmetyki dla mnie najmniej przydatne, unikam w ostatnich dniach promieni słonecznych.
Ale ampułka, cień i lakier jak najbardziej mi się podobają i z chęcią przetestuję.




Miałyście któryś z kosmetyków?
Podoba Wam się zawartość pudełka?

15 komentarzy:

  1. mnie się to pudełko nie podoba :) rocznicowe było o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta nagonka na te pudła nie robi na mnie wrażenia. Lepiej zainwestować w konkretny kosmetyk a nie zbierać w łazience często bezużyteczne kosmetyki i przepraszam za określenie badziewia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę kupić jeden, potrzebny mi w danym czasie kosmetyk. W zupełności rozumiem ;)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jak ta kredka wygląda na oku...

    OdpowiedzUsuń
  4. słabiutko ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się nie podoba, ale nie zamawiałam (na szczęście)..

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza kredką nic mnie nie zaciekawiło niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej spodobał chłodzący żel po opalaniu z BingoSpa :) Nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pudełeczko. Najbardziej zainteresowała mnie ampułka z Yasumi oraz chłodzący żel po opalaniu. Oj, przydałby mi się teraz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Serum z witaminą C nas zainteresowało, uwielbiamy kosmetyki z tą właśnie witaminką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor tego lakieru do paznokci. Rzadko używam białego, ale ten super się prezentuje, skusiłabym się na niego. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta edycja pudełka wcale do mnie nie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...