wtorek, 22 lipca 2014

Rimmel by Rita Ora - Lakier do paznokci Don't be shy! - róż idealny (323)

Wreszcie zebrałam się do napisania recenzji :) Dziś będzie króciutko o lakierze, który niesamowicie polubiłam i nie rozstaję się z nim od 3 czy 4 tygodni. Dostałam go od Karotki :)

Rimmel 
by Rita Ora
323 - Don't be shy

"Don't be shy!" to jak dla mnie róż idealny.
Kremowy, bez jakichkolwiek drobinek. Ładny, dość ciemny, wyrazisty odcień.
Gęsty, ale nie sprawia przez to problemów z aplikacją. Bardzo dobrze kryje już przy jednej warstwie, ale dla lepszej trwałości lakieru zawsze nakładam dwie.
Schnie błyskawicznie, może nie obiecane 60 sekund, ale 5 minut i lakier jest już suchy, nie odbija się.
Trwałość ok 5 dni, ale z dobrym top coat'em trzyma się nawet ponad tydzień.


Jedyne czego w nim nie lubię to pędzelka... który jest dość szeroki i gęsty.  Ciężko mi nim 'manewrować', ale to też kwestia przyzwyczajenia. Osobiście wolę cieńsze.






Na powyższych zdjęciach są 2 warstwy tego lakieru. Bez top coat'u.

Mieliście do czynienia z lakierami z tej serii? Który kolor jest jeszcze godny uwagi?
Mam chęć na inne kolory ;)

20 komentarzy:

  1. ten pędzelek jest zupełnie nietrafiony, dziwnie ścięty jakiś ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywy jakiś. .. źle się nim manewruje :(

      Usuń
  2. Oglądam te lakiery i oglądam i tak się zastanawiam kim jest ta Rita Ora :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kolor! Cieszę się, że Tobie też się spodobał! To zdecydowanie najlepszy egzemplarz z tej serii :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor fajny, ale ten pędzelek jak dla mnie straszny ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale żarówa! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Ja mam jakieś 2 pastelowe kolorki z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana, bo żadna ze mnie fanka różu ;) Wolę taki róż delikatny, nude'owy raczej ;)
    Chciałam kiedyś wypróbować lakier z tej serii, ale nasłuchałam się negatywnych opinii i zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak ten róż jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 3 lakiery z tej serii, ale pastelowe. Moim zdaniem są całkiem ok. Pędzelek tez mi nie przeszkadza. Uważam nawet, że takim lepiej nakłada się lakier. Twój kolor jest super! Baardzo soczysty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnego lakieru z Rimmel, czytałam że szybko gęstnieją. Może na jakieś promocji skuszę się na taki jasno fioletowy, który mam na oku. Ten różowy też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest faktycznie śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek, a mani z kwiatuszkami boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze wygląda bez top coat'u ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...