sobota, 5 lipca 2014

CHI Keratin Leave-In Conditioner - Odbudowująca odżywka w mgiełce

CHI
Keratin Leave-In Conditioner - Odbudowująca odżywka w mgiełce


Opis producenta:
CHI Keratin Leave-In Conditioner to wyjątkowa kuracja bez spłukiwania dla zniszczonych włosów. Nasącza uszkodzone włosy potężną dawką naturalnej keratyny, aby odbudować zewnętrzną strukturę włosa. Łączy w sobie moc naturalnej odbudowy z niezbędnym odżywieniem olejkami jojoba i arganowym. Wyraźnie poprawia elastyczność włosów. Zapobiega łamliwości włosów oraz intensywnie nawilża dzięki czemu włosy stają się delikatne i lśniące.

Moja opinia:
Pierwsze użycie... i mega zaskoczenie... 'mgiełka' tak naprawdę jest zwykłym, dość kremowym balsamem do włosów. Spray jest, ale używanie go jako mgiełki nie jest możliwe. Ja psikam odżywkę na rękę, delikatnie rozsmarowuje i dopiero nakładam na włosy. Wygodniej byłoby, gdyby zamiast sprayu była normalna pompka. Ale producent chciał inaczej ;) To jedyny 'mankament'.


Odżywka ma postać gęstego mleczka kosmetycznego. Nie spływa z dłoni ani tym bardziej włosów.


Pachnie prześlicznie. Zapach przypomina mi jedną z perfumowych sezonówek Escady. Owocowo-kwiatowy, landrynkowy zapach utrzymuje się na włosach aż do następnego mycia.

A działanie? Odżywka ułatwia rozczesywanie. Niesamowicie zmiękcza moje włosy i efekt ten utrzymuje się nie tylko wtedy, gdy mam ją na włosach.
Włosy są bardziej lśniące. Dużo łatwiej okiełznać je, a z moimi to nie lada wyzwanie.
Lepiej się układają, nie puszą się tak jak zwykle. Są gładsze i wyglądają o niebo lepiej :)
Używałam ją zarówno na mokre jak i suche włosy.
Nie obciąża ich, nawet gdy przesadziłam z ilością.

W składzie oczywiście są silikony, ale także wiele przyjaznych składników jak olejek jojoba, ekstrakt z nasion chleba świętojańskiego, jedwab, aminokwasy keratynowe.

Wydajność bardzo dobra i zdecydowanie odżywka warta swojej ceny (ok. 35 zł). Nareszcie kosmetyk do włosów, dzięki któremu efekt utrzymuje się nie tylko do następnego mycia :)

Pojemność: 177 ml
Cena: 35 zł
Skład:  Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol, Quaternium-80, Fragrance, Keratin Amino Acids, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glycerin, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract, Zea Mays (Corn) Starch, Guar Hydroxypropltrimonium Chloride, Polyquaternium-7, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Potassium Sorbate, PEG-8 Dimethicone, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Hydrolyzed Silk, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Citronellol, Limonene, Citral 

Mieliście do czynienia z tą odżywką? Lubicie produkty CHI?

10 komentarzy:

  1. Brzmi zachęcająco :-) Koniecznie muszę się nią zainteresować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty CHI, ale tej odżywki jeszcze nie miałam. Chętnie ją spróbuję przy okazji, bo wygładzone włosy to coś na czym mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z CHI, moja fryzjerka czasem mnie raczy jakimiś ich produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę rozejrzeć się za tą odżywką. Moim włosom przyda się wygładzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnei nie ma stacjonarnie nigdzie tej marki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z CHI miałam tylko Pearls Complex.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam od nich jeszcze niczego...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...