poniedziałek, 16 czerwca 2014

Yankee Candle - Fruit Fusion

Yankee Candle
Fruit Fusion


Wpadłam jak śliwka w kompot... dopadła mnie woskowa, zapachowa mania.
Kliknęłam kolejne pachnące woski. Dziś króciutko o jednym z nich - Fruit Fusion, zapachu który niestety jest właśnie wycofywany :( Nad czym ubolewam...

Fruit Fusion to prawdziwa owocowa eksplozja. Na początku czuć miks owoców tropikalnych. Są słodkie, ale też niezwykle rześkie. Zapach przypomniał mi 2 smaki z dzieciństwa: Visolvit, czyli owocowa oranżadka, którą oczywiście nie rozpuszczałam w wodzie a wyjadałam mocząc palucha (ale kto tak nie robił, no kto? :)), drugim smakiem jest soczek, w srebrnej torebce, w którą wbijało się rurkę .. o smaku tropikalnym.

Tak jak wyżej wspomniałam... zapach jest słodki, ale przy tym bardzo rześki. Początkowo czuć miks owoców tropikalnych: mango, brzoskwiń, ananasa, jednak one później gdzieś się ulatniają... ustępując miejsce pomarańczom, które później grają pierwsze skrzypce.
W momencie palenia zapach jest bardzo intensywny i wyczuwalny jeszcze ze 2 godziny. 

Bardzo go polubiłam i żałuję, że wycofują... ale z drugiej strony jeszcze tyle wosków do poznania przede mną... ;))

Mieliście już wosk Fruit Fusion? Pamiętacie zapach i smak Visolvitu? :))

12 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale często spotyka mnie historia "coś mi się podoba i natychmiast znika z rynku".

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, szkoda, że nie ma go już, uwielbiam takie tropikalne zapachy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie miałam tego. szkoda :( polecam waikiki melon. ostatnio mój ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To szkoda ze wycofuja jak tak ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh jak ja uwielbiam te woski!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz też mam fazę na owocowe woski, wczoraj topiłam Bahama Breeze - idealny na lato, bardzo odświeża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kupiłam teraz... i ponoć wycofują go :(

      Usuń
  7. Do mnie woskowa mania jeszcze nie dopadła, ale coraz większą ochotę mam by sobie jakiś wosk zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie woski o takim zapachu ;) Ostatnio kupiłam sobie mały wosk o zapachu różowego piasku :) Pięknie przepięknie więc kupiłam dużą świece dla Szwagierki zamiast kwiatów na ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z prezentem świetny pomysł :)
      a mam ten wosk, ale jeszcze go nie topiłam, nadrobię to w tym tygodniu ;)

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze takiego wosku, ale wygląda bardzo zachęcająco :_

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...