wtorek, 10 czerwca 2014

Yankee Candle - A Child's Wish

Yankee Candle
A Child's Wish


Dziś króciutko o wosku, który jako pierwszy z Yankee Candle niezwykle mi się spodobał:
 A Child's Wish
To niezwykle przyjemnie pachnący wosk. Bardzo delikatna, cukierkowa słodycz przeplata się tutaj ze świeżością cytrusów. Nie brakuje też woni świeżo ściętych kwiatów i trawy! 
Całość tej kompozycji zapachowej jest niezwykle ciepła i przytulna. Kojarzy się z delikatnym wiaterkiem w letni, upalny dzień, gdzieś na polu pełnym kwiatów i zbóż. W czasach dzieciństwa spacerowałam po polach z dziadkiem, niemalże codziennie, gdzie zbierałam kwiaty. (Nigdy nie zapomnę jak pasąca się na małej łące wśród pól krowa goniła mnie... przez kwiaty, które trzymałam w ręce - całe szczęście, że  łańcuch miał tylko kilka metrów :P Ale krów do dziś się boję). Wracając do wosku...

Mimo tej słodycz i woni kwiatów A Child's Wish jest bardzo lekki, a przy tym trwały i intensywny. Bardzo szybko zapachem 'ogarnia' pomieszczenie. A sam zapach utrzymuje się jeszcze kilka godzin po zgaszeniu podgrzewacza.

Beztroski, cudowny zapach. Niedrażniący. Idealny na letnie wieczory.

Cena: 7 zł
Pojemność: 22 g
Dostępny w Scented.pl

Mieliście  do czynienia z A Child's Wish? Używacie w tak upalne dni woski i świece?

7 komentarzy:

  1. po opisie wydaje mi się, że zapach idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam do niego jakieś mieszane uczucia. Spodziewałam się zapachu letniej łąki, a jest... no inny jest, jak dla mnie... Nie, że zły, ale... ;-)

    I w lecie, w ogóle w czasie, kiedy dużo wietrzę, raczej nie palę świec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na te woski to chyba zbankrutuję, co zobaczę to chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie!
    Może wreszcie się skuszę na te woski. Sama nie wierzę, że jeszcze nie miałam z nimi przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu,ale póki co nie inwestuje w nowe - muszę wykorzystać te zapasy,które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach śliczny, ale ja niestety prawie go nie czuję :( Może w jakimś pomieszczeniu 8 metrów kwadratowych byłby ok, ale w każdym innym po prostu go nie czuję, chyba, że wsadzę nos w kominek :( Szkoda, bo zapach piękny.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...