wtorek, 3 czerwca 2014

Yankee Candle - Black Plum Blossom

Yankee Candle
Black Plum Blossom


Black Plum Blossom to zapach z tegorocznej, letniej kolekcji.
Zapach wosku jest bardzo słodki, ale nie mdły. Pierwsze skrzypce gra tutaj kwiat śliwki z dużą dozą wanilii. Landrynkowa słodycz przeplata się z kwiatową świeżością.  Piżmo jest ledwo wyczuwalne. 
Zapach jednak jest przy tym rześki.
Według mnie nie jest to taki typowy zapach na lato - niezwykle ciepły, otulający, przyjemny. W taką pogodę jak dziś sprawdza się idealnie, ale za oknem to istna wczesna wiosna a nie prawie początek lata.

Black Plum Blossom świetnie spiszę się także w jesienne i zimowe wieczory.

Wosk jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarcza, aby całe mieszkanie pachniało przez kilka godzin.

Dostępny jest w sklepie Scented.pl, w cenie 7 zł (22g).

11 komentarzy:

  1. paliłam go kilka tygodni temu i podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam własnie sie u mnie pali:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, ale skusiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musi prześlicznie pachnieć
    bardzo fajny blog podoba mi się tutaj będę zaglądała częściej
    zapraszam również do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten zapach, ale sam wosk niestety jest słabo wyczuwalny jak już się stopi :( Nie wiem dlaczego :((

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ten zapach, woski palę nie tylko w długie jesienne dni ale i latem, tylko wybieram lżejsze zapachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, mam i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...