środa, 2 lipca 2014

Urodzinowy ShinyBox: 2nd Anniversary! - prezentacja

W zeszłym tygodniu otrzymałam czerwcowe, urodzinowe pudełko ShinyBox: 2nd Anniversary!
Minęły już 2 lata odkąd subskrybentki otrzymały pierwsze jego wydanie.



A oto jego zawartość:


1) Maseczka kolagenowa w kremie Etre Belle, miniatura (131 zł / 50ml)


Maseczka ciekawie się zapowiada, ale ze względu na moje uczulenie... użyje jej moja mama ;)
W składzie ma kolagen i wosk pszczeli. 

2) Peeling solny Organique, pełnowymiarowy produkt (40 zł / 200ml)

Z kosmetyków pielęgnacyjnych najbardziej uwielbiam wszelkie peelingi, więc ten z przeogromną chęcią przetestuję. Tym bardziej, że z Organique nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku.

3) Syis - gąbeczka makeup blender (50zł)

Nigdy nie używałam gąbeczek do nakładania podkładu, może dlatego że używam tylko minerałów, na sucho... Ciekawa jestem czy ta z Syis będzie współpracować z podkładem mineralnym? Spróbuję z aplikacją minerałów na mokro tą gąbeczką.. ;)

4) Antyperspirant Dove, pełnowymiarowy produkt (15 zł)

Antyperspirantów nigdy dość. Schodzą u mnie bardzo szybko. Z Dove dawno nie miałam żadnego, sprawdzę jak z jego skutecznością w letnim okresie ;)

5) Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temp. Marion (10 zł / 30ml)

Dużo pozytywnych opinii czytałam o tym serum, bardzo jestem go ciekawa. Włosy mam bardzo niesforne i żeby wyglądały 'jakoś' muszę od czasu do czasu potraktować je prostownicą. Ale dużą rolę tu odgrywa preparat do prostowania, łatwego zadania Marion nie będzie miał. Zobaczymy czy się spisze ;)

dodatkowo otrzymałam w pudełku:
* spray ochronny przed komarami Mosquiterum


Nigdy nie używałam tego typu preparatów, mimo, że powinnam...  Jestem uczulona na jad owadów... Na pewno bardzo mi się przyda ;)

* odżywczą pomadkę z peelingiem Sylveco wraz z pakietem próbek lekkich kremów

Z Sylveco miałam już wszystkie ich pomadki, z wyjątkiem tej.. z peelingiem. Poprzedniczki świetnie się spisały, jestem pewna, że i z tej będę bardzo zadowolona. Dotychczas peeling stosowałam osobno. Świetny pomysł na produkt 2 w 1.
Dodatkowo otrzymałam pakiet próbek lekkich kremów, z nich również bardzo się cieszę, ponieważ już dłuższy czas mam ochotę na ich kremy, a przez duży wybór zwlekałam z zakupem.

całość urodzinowego pudełka shinyBox prezentuje się tak:

Dużo przydatnych kosmetyków, żaden się u mnie nie zmarnuje i zużyję z ogromną przyjemnością.
Wkrótce na blogu pojawią się recenzje :)

47 komentarzy:

  1. podoba mi się, że w tym pudełku jest wiele produktów i właściwie to każdy znajdzie w nim coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełeczko świetne ;) niektórych kosmetyków zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako: Meira Bloguje
    Lubię profil ShinyBox jako: Gosia K.
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: -
    Udostępniłam/em konkurs (link): -
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Peeling

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję blog jako: Ania Wielgosz
    Lubię profil ShinyBox jako: Ania Wielgosz
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Ania Wielgosz
    Udostępniłam/em konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są produkty Sylveco!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie jeden z lepszych pudełek, jakie stworzyli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja to pudełko - każdy kolejny Shinybox jest coraz lepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawartość pudełeczka jest świetna. ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję blog jako: Anita B.
    Lubię profil ShinyBox jako: Anita Barbara
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Anita Barbara
    Udostępniłam/em konkurs (link): tak https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/239505446248109
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń

  10. Obserwuję blog jako: Amanda Z.
    Lubię profil ShinyBox jako: Amanda Zajczyk
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Amanda Zajczyk
    Udostępniłam/em konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna zawartosc pudelka..mi sie nigdy nie wiedzie w konkursach ://///

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta maseczka kolagenowa i to jajo zaciekawiło mnie, będę czekać na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: Natalia Początek
    Lubie profil ShinyBox jako: Natalia Początek
    Udostepnilam konkurs: tak, na moim profilu na facebooku Natalia Początek.
    Zglosilam tez sie do konkursu na fp.
    Lubię profil kolorowo i pachnaco jako: Natalia Początek
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: balsam do ciała .

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadkę z SYLVECO chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog jako: Kinga vel Demba
    Lubię profil ShinyBox jako: Kinga vel Demba
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Kinga vel Demba

    Udostępniłam/em konkurs (link):
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: krem do stóp


    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog jako: pieprzoty
    Lubię profil ShinyBox jako: Monika Sowińska
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Monika Sowińska
    Udostępniłam/em konkurs (link): -
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: peeling

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję blog jako: Mila Bizoń
    Lubię profil ShinyBox jako: Milena Bizoń
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Milena Bizoń
    Udostępniłam/em konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: antyperspirant

    A tak przy okazji to pudełeczko mam i jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blog jako:Iga Leska
    Lubię profil ShinyBox jako:Marcelina Rz
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako:Marcelina Rz
    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/marcelina.rzepa
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:tusz do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję blog jako: Aleksandra Opielka
    Lubię profil ShinyBox jako: Aleksandra Opielka
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Aleksandra Opielka
    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/aleksandra.opielka
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: stawiam na krem do twarzy, np. nawilżający, matujący

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog jako: Ewelina Wróbel
    Lubię profil ShinyBox jako: Ewelina Wróbel
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Ewelina Wróbel
    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/813707735336238
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: baza pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję blog jako: Ann
    Lubię profil ShinyBox jako: Anna Liszaj
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Anna Liszaj
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/anna.liszaj
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję blog jako: Jane Lo
    Lubię profil ShinyBox jako: Alena Dubrowskaja
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Alena Dubrowskaja
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/alena.dubrowskaja/posts/699083663479706
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję blog jako: Ania Wielgosz
    Lubię profil ShinyBox jako: Anna Wielgosz
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Anna Wielgosz
    Udostępniłam/em konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: krem pod oczy, nawilżający

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję blog jako: Justyna Klimek
    Lubię profil ShinyBox jako: Justyna Łukasz Klimek
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Justyna Łukasz Klimek
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=260000290864478&id=100005635274351
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: lakier do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję blog jako: Monika Płocharczyk
    Lubię profil ShinyBox jako: Monika Marcinowska Płocharczyk
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Monika Marcinowska Płocharczyk
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1450189745233027&id=100007260463964
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: peeling

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję blog jako:Ania Firszt
    Lubię profil ShinyBox jako:Anna Firszt
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako:Anna Firszt
    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/anna.firszt.3/posts/728495793879957
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Syis - gąbeczka makeup blender

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blog jako: patkasweetp patkasweet
    Lubię profil ShinyBox jako: Patrycja Jędryczka
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: - Patrycja Jędryczka
    Udostępniłam/em konkurs (link): - https://www.facebook.com/patrycja.jedryczka.1/posts/688881531167212
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: balsam do ciała

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję blog jako: Katarzyna Michałowicz
    Lubię profil ShinyBox jako: Katarzyna Michałowicz
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Katarzyna Michałowicz
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz/posts/801346179890053
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

  29. Obserwuję blog jako: Aga W
    Lubię profil ShinyBox jako: Agnieszka Wyzuj
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Agnieszka Wyzuj

    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/agnieszka.wyzuj
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: peeling np do stop?

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję blog jako: Kamila Lyll
    Lubię profil ShinyBox jako: Kamila Olejnik
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: nie
    Udostępniłam/em konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: antyperspirant

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję blog jako: Pink Lipstick
    Lubię profil ShinyBox jako: Agata Ce
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Agata Ce
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=630137440417609&id=100002640775607
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: baza pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję blog jako: Yuki.
    Lubię profil ShinyBox jako: Karolina Yuki Wójcik
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Karolina Yuki Wójcik
    Udostępniłam/em konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Baza pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję blog jako: r.helt
    Lubię profil ShinyBox jako: Krystyna H
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Krystyna H
    Udostępniłam na FB:https://www.facebook.com/krystyna.helt?ref=tn_tnmn
    Pomadka do ust

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję blog jako: Mahrtita
    Lubię profil ShinyBox jako: Marta Ce
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako:Marta Ce
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/mahrtita/posts/788319464534935
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję blog jako: nika88
    Lubię profil ShinyBox jako: Monika bloguje
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Monika bloguje
    Udostępniłam konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: stawiam na peeling do stóp

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję blog jako: Ems
    Lubię profil ShinyBox jako: Emilia Polińska
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Emilia Polińska
    Udostępniłam/em konkurs (link): nie
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: antyperspirant

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję blog jako: Braggaxyz
    Lubię profil ShinyBox jako: Ada Bury
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Ada Bury
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/269741633209762
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję blog jako:Benia besia
    Lubię profil ShinyBox jako:Bernadeta Bomba
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako:Bernadeta Bomba
    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/736437349750427
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję blog jako: Jogobella .J.K.
    Lubię profil ShinyBox jako:Jo Asia
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako:Jo Asia // Make Up Jogobella
    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/Jogobella24/posts/292622680910819
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:Syis - gąbeczka makeup blender fajnie by było

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję blog jako: magdalena switala
    Lubię profil ShinyBox jako: swita77
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: swita77
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/Kolorowoipachnaco/photos/a.332325733514628.78439.267820436631825/667378266676038/?type=1&theater
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: antyperspirant

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję blog jako:dobiezka
    Lubię profil ShinyBox jako:Marta Dob.
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Marta Dob.
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/dobiezka/posts/705001112868733
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję blog jako:Katarzyna Wierzba
    Lubię profil ShinyBox jako:Kasia Wierzba
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako:Kasia Wierzba
    Udostępniłam/em konkurs (link):https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/779816462070310
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:Krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję blog jako: B. Surma
    Lubię profil ShinyBox jako: Monika Pe
    Lubię profil Kolorowo i pachnąco jako: Monika Pe
    Udostępniłam/em konkurs (link): https://www.facebook.com/monika.pe.31508
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: odżywka do paznokci

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...