czwartek, 26 czerwca 2014

Nivea Diamond Volume - Szampon z odżywką... do zadań specjalnych?

Dziś recenzja duetu z Nivea: szamponu oraz odżywki z serii Diamond Volume.

Opis producenta:

Szampon przywraca włosom niesamowity blask, dodaje im lekkiej objętości. Lekka formuła z diamentowym pyłem nadaje włosom blask i jednocześnie sprawia, że są pełne objętości, łagodnie myje i pielęgnuje włosy,nie obciąża włosów pozostawiając je miękkie i gładkie w dotyku

Odżywka z diamentowym pyłem nadaje włosom blask i jednocześnie sprawia, że włosy są pełne objętości,ułatwia rozczesywanie,a także nie obciąża włosów pozostawiając je miękkie i gładkie w dotyku.

Moja opinia:
Duet ten używam od około 6 tygodni. Butelki dobiły dna, więc czas na recenzję.

Zacznę od szamponu, który troszkę namieszał w moich włosach...
Konsystencję ma dość rzadką, ale na szczęście nie aż tak, żeby przelewał się przez palce.
Bardzo dobrze się pieni.
Oczyszcza włosy idealnie, ale niestety potwornie je plącze. Włosy podczas mycia już są bardzo tępe i niemiłe w dotyku. O rozczesaniu ich bez odżywki czy odrobiny jedwabiu nie ma mowy.
Potwornie puszy włosy. Ale plusem jest to, że unosi je u nasady, a także to, że włosy pozostają dłużej świeże niż po użyciu innych szamponów.
Podrażnił mi także skórę głowy i wysuszył ją.
 Więcej do niego na pewno nie wrócę...


Na odżywkę absolutnie narzekać nie będę. Polubiłam ją tak samo jak Long Repair tej firmy. Działanie niemalże identyczne.
Konsystencję ma gęstą, nie spływa z włosów. Aplikacja nie sprawia problemów, spłukanie tym bardziej. Zwykle trzymam ją na włosach od 20 do 30 minut.
Odżywka świetnie zmiękcza włosy i sprawia, że bez problemu się rozczesują.
Nawilża włosy i odrobinę je dociąża, co w przypadku moich włosów jest ogromnym plusem.
Świetnie się sprawdziła, choć w 100% obietnic producenta nie spełniła.

Zapach szamponu jak i odżywki prześliczny. Świeży, cytrusowo-kwiatowy. Niezwykle przyjemny i odprężający. Bardzo mnie zaskoczył pozytywnie. Tym bardziej, że kosmetyki Nivea zwykle mają jedną, dość specyficzną linię zapachową, którą ciężko pomylić z innymi firmami. 

Opakowanie zarówno szamponu jak i odżywki bardzo poręczne.



Czy obietnice producenta zostały spełnione?
Objętości większej niż zwykle nie zauważyłam. Blasku także nie.
Niestety...
Ale o ile szamponu nie polubiłam, to do odżywki zapewne wrócę w najbliższym czasie :)

Pojemność/cena:
szampon: 250 ml / 9,50 zł
odżywka: 200ml / 9 zł

Skład:
szampon:

odżywka:


Używacie do włosów kosmetyków Nivea? Sprawdzają sie u Was?

15 komentarzy:

  1. U mnie się Nivea nie sprawdza na wlosach ;) Za to bez masełka do ust nie zasnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam ale ani mi nie pomaga ani nie szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo podobnie, za szamponami z tej firmy nie przepadam, ale za to odżywki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Long repair z Nivei jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampony z Nivea jak dla mnie przeciętne, odżywki fajne tylko te butle są twarde i ciężko mi się z nich wyciska produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam odżywkę diamond aleeee gloss zamiast volume ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon mnie nie przekonał, ale odżywkę kiedyś zapewne wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z Nivea odżywkę do loków i nie polubiłam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miał odżywkę z tej serii i była całkiem przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię kosmetyków do pielęgnacji włosów z NIVEA - u mnie zupełnie się one nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to już bardzo dawno nie używałam nic z Nivea do włosów, może na odżywkę się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za odżywkami z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za szamponami tej firmy...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...