poniedziałek, 9 czerwca 2014

Isana Hair Professional - Olejek do włosów

Isana 
Hair Professional
Olejek do włosów

Opis producenta:
Olejek do włosów mocno zniszczonych i suchych. Zawiera olej arganowy. Nadaje włosom zdrowy połysk. Przetestowany przez fryzjerów.
Zawiera bogaty kompleks olejów pielęgnacyjnych w skład którego wchodzą oleje: arganowy i słonecznikowy. Olej szybko się wchłania i uszlachetnia włosy, jednak ich nie obciąża i nie pozostawia w nich tłustych resztek. Ultralekka, nie natłuszczająca i bardzo skuteczna formuła pielęgnuje włosy mocno zniszczone i suche. Efektem są zdrowe, silne i lśniące włosy.
Przed myciem włosów używać oleju do ich intensywnej pielęgnacji. Olej można też stosować na umyte mokre włosy dla nadania im szczególnego połysku i gładkości, a ponadto na suche włosy jako styling finish.
Oszczędnie nanosić olej na długie włosy i ich końcówki. Wskazówka: Produkt zawiera oleje naturalne. Ewentualna utrata klarownej konsystencji nie ma wpływu na jego jakość.
Chroni przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. 

Moja opinia:
Byłam niesamowicie ciekawa tego olejku. Isana zwykle ma fajne składy kosmetyków, a zaś same kosmetyki w niskich cenach.
Byłam wręcz pewna, że skład będzie w dużej mierze 'przyjazny' i prawdziwie olejowy. Niestety olejek.... olejkiem nie jest, zaś bombą silikonową. Nic do nich nie mam, jako jedyne ujarzmiają moje niesforne, puszące się wiecznie włosy. Jednak 'olejek' niemiło rozczarował mnie składem.
Mimo tego polubiłam go.
Pierwsze co zachwyca to zapach. Słodki, waniliowo-cytrusowy, troszkę orientalny. Śliczny!
Konsystencję ma jak większość produktów silikonowych, jak gęstszy olejek.
Już jedna pompka wystarcza do jednorazowej aplikacji.
'Olejek' jest niesamowicie wydajny. Pojemność ma 100 ml i wystarczy na kilka miesięcy.
A jak działa
Przede wszystkim sprawia, że włosy z łatwością się rozczesują.
Nadaje im blasku, przez co wyglądają zdrowiej. 
Ujarzmia spuszone kosmyki i wygładza je.
Olejek świetnie nadaje się do zabezpieczenia końcówek przed uszkodzeniami.
Nie zauważyłam, aby obciążał włosy. 
Stosuję go zarówno na mokre włosy jak i na suche.

Nie jest ideałem. ale stosowany jako 'jedwab do włosów' spisuje się świetnie.

Pojemność: 100 ml
Cena: 14,99 zł
Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, pPrfum, Argania Spinosa Kernel Oil, lLmonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcochol, Alpha- iIomethyl Ionone, Geraniol, Citral.
Dostępność: Rossmann


Miałyście do czynienia z tym olejkiem?
Używacie silikonów, czy wręcz przeciwnie, unikacie ich?

10 komentarzy:

  1. jako zabezpieczenie przed uszkodzeniami sprawdza się

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ładnie pachnie. Niestety jak do tej pory użyłam go tylko raz, więc nie mogę się wypowiedzieć o jego działaniu. Na pewno będę go niedługo intensywniej testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się unikać, bo moje włosy są zbyt cienkie. Też dostałam ten olejek, ale jeszcze nie używałam. Będę musiała obchodzić się z nim ostrożnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz trwa promocja w Naturze, - 40% na odżywki do włosów, mam nadzieję, że znajdę coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak moje olejku mi się pokończą to na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie spróbuję coś innego niż moja odżywka w Sprayu Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze mam olejek, bo one są bardzo wydajne, a ten jest ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie znam tego olejku,ale czytałam wiele pochlebnych opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny kosmetyk, który zapewnia, że olejkiem jest, a olejkiem nie jest ;) nie przepadam za tego typu produktami, mam podobny kosmetyk z Marion i nie potrafię go wykończyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...