poniedziałek, 26 maja 2014

Yankee Candle - Soft Blanket

Yankee Candle 
Soft Blanket

Soft Blanket to chyba najpopularniejsza kompozycja zapachowa Yankee Candle.
Zanim wosk trafił w moje ręce byłam pewna, że zapach będzie pudrowy, dość ostry, drażniący nos. Takich zapachów właśnie nie lubię i omijam szerokim łukiem :)

Na szczęście Soft Blanket bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, okazał się delikatną kompozycją zapachową, którą bardzo polubiłam. 

Niezwykle delikatna słodycz wanilii przeplata się tutaj z cytrusami, bursztyn pobrzmiewa gdzieś w tle. 
Zapach jest bardzo 'puchaty', ciepły i niedrażniący. Troszkę jakby z nutką męskich perfum, z lekkim pazurem. Ale jest to wyciszający i uspakajający zapach - idealny na wieczór, po ciężkim, męczącym dniu.

Tej delikatności nie brakuje jednak intensywności. Niewielka ilość wosku otacza swoim zapachem nie tylko pokój, ale i sąsiednie pomieszczenia. Niemęczący. Bardzo trwały.
Zapach utrzymuje się nawet kilkanaście godzin po zgaszeniu podgrzewaczy.

Miś z kocykiem, który znajduje się na naklejce z woskiem kojarzy mi się z Misiem Uszatkiem.
Teraz widząc w/w misia będę wspominała wosk Soft Blanket i jego śliczny zapach ;))

Piękny zapach, na tyle przyjemny i uniwersalny, że trafi w gusta nawet największym koneserom zapachów.

Wosk ma gramaturę 22 g.
Kosztuje 7 zł
Dostępny w sklepie Scented.pl

Mieliście już ten zapach? Który wosk jest Waszym ulubionym?

10 komentarzy:

  1. kiedyś wypróbuję ten wosk, pewnie bliżej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wypróbuję:) a miałaś baby powder? też jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie idealny na zimowe dni :) wtedy na pewno go kupię :) na lato wolę świeże owocow zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale chyba następnym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam i uwielbiam bo to moje czyste zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam do czynienia z tym zapachem. Muszę go przetestować.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...