czwartek, 15 maja 2014

Isana - Żel pod prysznic Limonka&Mięta

Isana

Żel pod prysznic Limonka&Mięta



Opis producenta:
Orzeźwiające połączenie limonki i mięty orzeźwi umysł, a delikatna piana doskonale oczyści ciało.
Delikatnie pielęgnujący kompleks pomaga utrzymać prawidłową gospodarkę wodną skóry, chroniąc ją w ten sposób przed wysuszeniem. Skóra sprawia wrażenie miękkiej i sprężystej w dotyku. Nie zawiera parabenów. Tolerancja potwierdzona dermatologicznie, pH przyjazne dla skóry. 

Moja opinia:
Uwielbiam żele Isana. Do wyboru jest mnóstwo zapachów. Za niecałe 4 zł mamy aż 300ml żelu, który jakością nie odbiega od droższych.

Bardzo lubię świeże, cytrusowe zapachy. I jak tylko dostałam limkonkowo-miętową wersję od razu trafiła do mojego koszyczka pod prysznicem.

Żel pieni się bardzo dobrze, jest niesamowicie wydajny.
Swoją oczyszczającą rolę spełnia idealnie. Nie wysusza przy tym skóry, nie podrażnia, ani nie uczula.
Pachnie prześlicznie. Świeży, cytrusowo-miętowy zapach. Lekko gorzki. Nie czuć w nim w żadnej słodyczy. Dominuje tam limonka, a konkretniej jej lekko cierpka skórka. Mięta jest ledwo wyczuwalna.
Bardzo przyjemny zapach, niezbyt intensywny. Po prysznicu wyczuwalny na skórze tylko kilka minut.

To kolejna wersja zapachowa, którą polubiłam. Idealna na wiosenno-letni sezon.

Pojemność: 300ml
Cena: 3,99 zł
Dostępność: Rossmann

Lubicie żele Isana? Jakie kompozycje zapachowe najbardziej lubicie pod prysznicem?

23 komentarze:

  1. Przy ostatniej wizycie w ROSSMANNIE zapoznałam się z tym zapachem,ale niestety nie podszedł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi zapachami, bardzo lubię olejek pod prysznic z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inny żel Isany, ale jakoś mi się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam żele Isany. Ta wersja czeka w moich zapasach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie go używam i jak nie lubię tego typu zapachów, to ta kompozycja jest naprawdę przyjemna w odbiorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. tego jeszcze nie miałam a kupuje po kolei żele z Isanny chce wszystkie przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostanio jak byłam w Rossmannie to ta wersja była wykupiona;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach jest niesamowicie orzeźwiający. Mój egzemplarz czeka na upalne lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam żeli z Isany, chyba czas się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie próbowałam, choć stoi w mojej łazience już chyba z 2-3 tygodnie. Czekam na cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także lubię żele Isany, są tanie, mają ładne zapachy i całkiem dobrze się pienią.
    A najbardziej lubię te z limitowanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami lubię takie orzeźwienie. Rzadko jednak miałam żele z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię zapachu cytrusów. dla mnie odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za zapachem cytryny,ale może mięta przeważy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zapach mnie ciekawi i kusi, ale tych żeli Isana nie lubię..

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten żel i to mój stanowczy numer jeden wśród pozostałych wersji zapachowych :) Mam nadzieję, że zostanie włączony do stałej kolekcji, bo idealnie budzi pod prysznicem! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za żelami pod prysznic - wolę mydła w kostce, ale ten może mieć świetny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja wolę mulące zapachy, więc ten pewnie nie przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten żel i tak spodobał mi się ten świeży, orzeźwiający zapach, że kupiłam na zapas drugą buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...