poniedziałek, 5 maja 2014

Isana Professional Nagellack - Zmywacz do paznokci bez acetonu

Isana
Professional Nagellack 
Zmywacz do paznokci bez acetonu

Opis producenta:


Moja opinia:
 Zmywacz zamknięty jest w czarnym, wygodnym opakowaniu z pompką. 
Mam wręcz słabość do kosmetyków w czarnych opakowaniach. Tutaj duży plus dla Isany.
Pierwsze co mnie w nim zdziwiło to zapach. Na waciku może tego nie czuć, ale przy zmywaniu unosi się przyjemny, naprawdę bardzo ładny zapach (jak na zmywacz).
A jak radzi sobie z lakierami? Idealnie! Ostatnio ciągle mam wielobarwne pazurki i przetestowałam zmywacz na większości lakierów w mojej kolekcji. Radzi sobie nie tylko ze zwykłymi lakierami, ale także tymi marmurkowymi i z brokatem. A przy tym jest bardzo wydajny.
Nie wysusza skórek ani płytki paznokcia (jak zmywacz z Biedronki, który ostatnio używałam).
Nie zawiera acetonu.
Jedyne nad czym ubolewam to to, że jest to limitowana wersja. Trzeba będzie zrobić choć mały zapas... ;)) 

Polecam!

Pojemność: 175 ml
Cena: ok 4 zł
Skład:

Dostępność: Rossmann

Zmywacz ten to jedna z kwietniowych nowości w Rossmannie.
Ciekawa jestem czy miałyście już z nim do czynienia?
Który zmywacz jest Waszym ulubionym?

15 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Isana ma taki zmywacz. Lubię wersję zieloną z acetonem ale z chęcią wypróbuję tę wersję z limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś pewnie po niego sięgnę (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Sięgam właściwie tylko po zmywacz zielony z Isany, ale zaciekawiłaś mnie tym i jak wpadnie mi w oko w rossmanie to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że nie zapomnę go kupić. dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten zmywacz,chętnie zakupię do spróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko używam zmywaczy, jednak wolę ten zielony zawsze kupuję go w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go nie lubię przez pompkę :D Ciągle się zacina, a jak już działa to pryska dookoła i oblewa wszystko dookoła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie fajny produkt! Jego zapach jest dla mnie bardzo intrygujący, polubiłam go ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam go na półkach w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat kończy mi się zielona wersja Isany, ten wypróbuję z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego zmywacza jeszcze w moim Rossmann'ie nie widziałam :) Muszę go poszukać przy następnej wizycie w tym sklepie :) Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tylko wykończę swój zmywacz,zakręcę się za nim w ROSSMANNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie maluję pazurków więc nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny napewno go kupię w rosmanie jak mi się mój skączy :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...