piątek, 30 maja 2014

for you Beauty - żelowa maska na oczy

Tym dzisiejszym wpisem rozpoczynam mały cykl "Gadżety kobiety".
Jestem straszną gadżeciarą, a że niektóre gadżety pomagają nam wyglądać lepiej (a przynajmniej tak nam sie wydaje :P) to opiszę kilka z nich.
Zaczniemy od dość kosmicznie wyglądającej maski na oczy z Rossmannowej marki "For you Beauty".


Maska na oczy, a właściwie to na ich okolice. Zawiera w środku żel, rzadki, ale to na plus, łatwo dopasowuje się do kształtów twarzy.



Zapinana jest na rzepy, które niestety zaczepiają się o włosy, szarpiąc je... ale z drugiej strony dzięki nim można dopasować do różnej szerokości głowy.
Maska w żaden sposób nie uwiera, jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku.


Trzymam ją cały czas w lodówce. W razie potrzeby, czy to po nieprzespanej nocy, kiedy moje oczy są lekko opuchnięte i mam sińce pod oczami, czy też po męczącym dniu... Ta maska jest niczym zbawienie.
Natychmiastowo koi, rozluźnia, chłodzi okolice oczu. Opuchlizna schodzi natychmiastowo, sińce stają się dużo jaśniejsze.
Oprócz wyżej wymienionych plusów, zauważyłam, że maska świetnie napina skórę pod oczami i wygładza moje drobne zmarszczki. Cudowny efekt, ale niestety krótkotrwały.
Jednak dzięki tym 'okularkom' i wyciętym dziurkom, można wykonywać domowe czynności w niej. Maska w niczym nas nie ogranicza.
Dodam, że dzięki temu chłodowi cudownie budzi z rana i stawia na nogi ;)

Można używać ją też na ciepło, ale w ten sposób jeszcze jej nie używałam.

Po 3 miesiącach wygląda wciąż jak nowa.
Kosztuje ok. 10 zł w Rossmannie i to zdecydowanie świetnie zainwestowane 10zł ;)

Używacie tego typu gadżetów? :)

12 komentarzy:

  1. Ja miałam kiedyś coś takiego, ale bez tych dziurek i użyłam tylko raz, bo jakoś nie pamiętałam o tym. Schowałam do szuflady, a po jakimś czasie (jak zaczęłam w niej sprzątać) to zobaczyłam, że cały płyn się wylał i upaćkał szufladę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez dziurek kiedyś miałam z Avonu, ale nie fajne uczucie jak oczy mrozi... jakieś mroczki przed oczami później miałam i za mgłą widziałam ...
      Te są dużo lepsze i wygodniejsze ;)

      Usuń
  2. Leży w lodówce... ani razu jej nie użyłam ;) W sumie nie mam problemu z opuchniętymi oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tą żelową maskę, ale to zdecydowanie nie dla mnie, nie mogę wytrzymać z taką zimną maską na oczach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tym produktem ;) Często rano mam podpuchnięte oczy i takie coś chyba byłoby dla mnie zbawienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam coś podobnego...
    ...lecz nie pamiętam gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię żadnych chłodzących wynalazków, gdyż po wszystkim jest mi strasznie zimno :D Więc niestety nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. będę musiała spróbować :) Musi dawać super efekt na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie miałam takich dobrych doświadczeń - szybko mi się popsuła i właściwie nie miałam w związku z nią jakichś rewelacyjnych efektów na twarzy.
    Obserwuję Cię;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra ma podobną i zawsze się z niej śmiałam, to znaczy i z siostry i maski bo wyglądała jak Zorro :-) Ale ostatnio sama mam coś nie przespane noce i chodzi mi po głowie taki zakup bo rano nie ma zmiłuj, pobudka o 6 a oczy aż się proszą o pomoc :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Już miałam ją prawie w koszyku, czyli warto ją kupić,dobrze wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać ze jest zimna.Nie urzywam jej czesto na oczy ale mam dla niej super zastosowanie. W gorące letnie dni kłade ją na czoło lub kark. Super ochłodzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...