wtorek, 13 maja 2014

Era Minerals - Mineralny cień do powiek J40 "Indie"

Era Minerals - Mineralny cień do powiek 
odcień: J40 "Indie"



Opis producenta:
Mineralne cienie do powiek zawierają czyste pigmenty mineralne, które chronią i pielęgnują delikatną skórę powiek. Cienie Era Minerals pozwalają uzyskać jaśniejsze lub ciemniejsze odcienie danego koloru, w zależności od sposobu nakładania. Jeśli nakładamy suchym pędzlem, uzyskamy efekt mgiełki. Efekt eyelinera uzyskamy po nałożeniu cieni mokrym pędzelkiem. Niezwykle wydajne.
Odcień głęboki fioletowo-niebieski z drobinkami.

Jewel – oddają blask i głębię kamieni szlachetnych. Matowa baza i brokatowe drobinki tworzą doskonałe połączenie barw.

Moja opinia:
Cienie Era Minerals ciekawiły mnie już długi czas, jednak wciąż zniechęcała mnie ich cena - 39zł za 1 g opakowanie.
Skusiłam się ostatecznie na jeden, niezwykle prześliczny cień w odcieniu J40 "Indie".



Kolor jest przepiękny. Głęboki, nasycony granat.
Bardzo dobrze napigmentowany.
Cień mimo sypkiej postaci dobrze się aplikuje. Nie osypuje się, dobrze trzyma się pędzelka.
Nie sprawiają trudności przy blendowaniu.
Nakładałam go zawsze na bazę, trzymał się na niej cały dzień i wieczór, nie tracąc w ciągu tego czasu na intensywności.

Pojemniczek z cieniem posiada sitko.


Cień w akcji
makijaż nr 1:


makijaż nr 2:

makijaż nr 3:


makijaż nr 4:


Pojemność: 1 g
Cena: 39 zł
Składniki: Mica, Boron Nitride, Magnesium Myristate, Silica, Calcium Aluminum Borosilicate. Może zawierać: Magnesium Stearate, Carmine, Kaolin, Ultramarines, Chromium Oxide Greens, Chromium Hydroxide Green, Iron Oxides, Ferric Ferrocyanide, Manganese Violet, Tin Oxide, Titanium Dioxide

Podoba Wam się kolor? :)
Używacie mineralnych cieni?

21 komentarzy:

  1. piekny kolor i cudowne makijaze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości jeszcze ładniejszy :)
      dziękuję :)

      Usuń
  2. Nie lubię niebieskości na powiekach ale jak patrze się na te zdjęcia to mi się zachciewa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś też nie lubiłam, kiczowato się wszelkie niebieskości kojarzą
      ale warto się przemóc ;) to piękny i wdzięczny kolor ;)

      Usuń
  3. Piękne są te cienie, granat wprost zachwyca. Osobiście używam cieni mineralnych z Loreala. Są w bardziej stonowanej gamie kolorystycznej, ale bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, jaki on jest piękny!! warty swojej ceny! Granat idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, jest idealny pod każdym względem :)

      Usuń
  5. No no no, pigmentacja na 6, a odcień bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek i makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie korzystałam z mineralnych kosmetyków..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, fenomenalny kolor! Świetnie wygląda na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  9. w akcji wiele zyskuje, makijaż 1 i 4 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. w ostatnim makijazu najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny granat! i makijaż też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !! pierwszy makijaż wyszedł fantastyczny !! śliczny jest ten cień :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...