piątek, 30 maja 2014

Cienie do powiek Makeup Geek (recenzja, swatche, makijaże)

Nadszedł czas na recenzję przecudownych cieni Makeup Geek :))




Każdy cień (w przypadku wkładów) zapakowany jest w papierowej 'kopertce'.


Posiadam 12 cieni w przepięknych kolorach:


Wielkością są identyczne jak wkłady Inglot i właśnie w ich palecie je trzymam:

Każdy z cieni napigmentowany jest bardzo dobrze.
Są niezwykle 'mięciutkie', nie pylą, nie osypują się.
 Aplikacja ich to czysta przyjemność.
Cudownie łączą się ze sobą. Podczas blendowania nie tracą na intensywności koloru.

Żaden cień nie odstaje pod względem naprawdę wysokiej jakości.
Jestem nimi zachwycona. Przez 2 miesiące odkąd ich używam nie doszukałam się ani jednej wady.

Cienie nawet bazy trzymają się cały dzień. 
Kolory nie blakną w ciągu dnia.  

Swatche na sucho:


zdjęcie można powiększyć
w troszkę innym świetle:

Makijaże z ich użyciem:
nr 1 
(Shimmermint, Mermaid, Galaxy, Vanilla Bean)




nr 2 
(Shimma Shimma, Galaxy, Vanilla Bean, Lemon Drop, Shimmermint, Mermaid)






nr 3
Lemon Drop, Mango Tango, Simply Marlena, Peach Smoothie, Mermaid




nr 4
Lemon Drop, Simply Marlena, Galaxy, Vanilla Bean, Mermaid



nr 5
Shimma Shimma, Cinderella, Mango Tango, Vanilla Bean



nr 6
 Simply Marlena, Shimma Shimma


nr 7
 Simply Marlena, Peach Smoothie, Mermaid



nr 8
Peach Smoothie, Lemon Drop, Wisteria, Shimmermint, Mermaid, Vanilla Bean


Jakościowo cienie (według mnie) są jeszcze lepsze od cieni Inglot.

Jedynie ubolewam, że nie są u nas na miejscu dostępne, bądź chociaż w jakimś polskim sklepie internetowym, ale może za jakiś czas... ktoś zacznie je sprowadzać ;)

Cena: 5,99 $
Dostępne na stronie producenta: Makeup Geek

Przy okazji zapraszam na recenzję pigmentów, którą niedawno opublikowałam TUTAJ.

Swatche robiłam dziś podczas totalnej ciemnicy, mam nadzieję, że coś tam widzicie ;)) Starałam się jak najlepiej odzwierciedlić kolory.

Który cień z wyżej pokazanych najbardziej Wam się podoba? :)

47 komentarzy:

  1. Rzęsiorek.
    Az mnie zmobilizowałaś do zabrania się za swatche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D
      oj nie wiem czy dziś jest dobry dzień na swatche, ale rób rób i pokazuj cudeńka :) :) :)

      Usuń
  2. Mango Tango <3 to kolor święty graal którego poszukuję od dłuższego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowny jest ;)) i faktycznie niespotykany....

      Usuń
  3. Te cienie mają naprawdę rewelacyjną pigmentację. Chyba jeszcze nie widziałam tak soczystej żółci! Wszystkie są piękne, ciężko się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty jest przecudowny ;) chyba mój 'najulubieńszy' z całej 12 ;) choć wszystkie są piękne ;)

      Usuń
  4. wspaniałe są te kolorki ale Twoje oczy i rzęsiska wszystko przycmiewają! Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory boskie, nacieszyć oczu nimi nie mogę od 2 miesięcy ;)
      dziękuję :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje oczy!!! :*:*:*:*
    Recenzję przeczytałam, chociaż wiedziałam, że złego słowa na nie nie napiszesz :) Marzę o nich każdego dnia i aż mnie zazdrość bierze, jak patrzę na te Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choćbym chciała.. to złego słowa się nie da ;))
      cudowne są pod każdym względem *.*
      :)))))

      Usuń
  6. Niesamowite są te kolory :D Nigdzie indziej chyba takich nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne i niektóre faktycznie niespotykane ;)
      jak choćby Mango Tango czy Shimmermint :)

      Usuń
  7. Cudna pigmentacja, piękne makijaże można z nich stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tych cudeniek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż nr 1 i 5 najbardziej kolorystycznie przypadł mi do gustu. Ale i tak jestem najbardziej zahipnotyzowana Twoimi rzęsami...... Jakie to nie sprawiedliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz... chciałabym mieć troszkę krótsze ;)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, przyjmę choćby z 2 mm dla swoich :)

      Usuń
    3. ... żeby tylko tak się dało.. ;))

      Usuń
  10. Piękne makijaże, najbardziej podoba mi się 5, ale rzęsy, to Ty masz cudne :) Co do cieni faktycznie świetna pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są niesamowite i nie umiem wybrać jednego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) nie dziwię się, sama mam z tym problem
      uwielbiam je wszystkie ;))

      Usuń
  12. Wszystkie kolorki takie ładne i żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tam cienie, makijaże zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy makijaż jest cudny po prostu, ale ja się kocham w niebieskościach i te właśnie cienie najbardziej przypadły mi do gustu. Szkoda, że nie są dostępne w Polsce.
    A tak w ogóle to wszystkie zaprezentowane makijaże śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieskości też uwielbiam ;)

      dziękuję :)

      Usuń
  15. Ten pierwszy makijaż najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooow! Co za kolory! Co za oczyska *.* Pełen obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 5 podbił moje serce. Cienie są genialne! feria barw aż wprawia w dobry nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozytywne kolory wybrałam, ale w ofercie mają jeszcze piękniejsze, które niestety bardzo szybko się wyprzedają ;)

      Usuń
  18. Kolory są niesamowite, a Twoje makijaże rewelacja, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      i również pozdrawiam

      Usuń
  19. ale cudowne kolory, świetnie użyte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory i jakie przyciągające makijaże! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolory !! i ta Twoja tęczówka...piękna !! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...