wtorek, 27 maja 2014

Alterra - Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych - Granat i aloes

Alterra
Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych 
Granat i aloes



Opis producenta:

Moja opinia:
Moje włosy w ostatnim czasie są przesuszone i niezwykle niesforne.
Miałam spore oczekiwania od tej maski, tym bardziej, że mnóstwo jej recenzji jest bardzo pochlebna.

Zamknięta jest w wygodnej, poręcznej, miękkiej tubce. Maska jest niezwykle gęsta i kremowa.
Jak dla mnie wolałabym, aby była choć troszkę rzadsza. 


Przez swoja konsystencję jest niewydajna. Mam włosy długie, do połowy pleców. Do jednorazowej aplikacji zużywam dużą ilość maski. Moje włosy chłoną ją błyskawicznie.
Ale na szczęście efekt jest świetny.
Nakładam ją zawsze na minimum 25 minut. Maska naprawdę bardzo dobrze nawilża włosy. Po jej użyciu włosy są miękkie, gładkie, pełne blasku. Wyraźnie odżywione.
Skręt loczków i fal jeszcze większy niż kiedykolwiek.
Nie obciąża włosów.

Pachnie prześlicznie, owocowo, słodko. A zapach subtelnie czuć aż do kolejnego mycia włosów.

Dodatkowym jej atutem jest świetny skład - brak silikonów.

Za działanie i zapach ją uwielbiam. Jedynie ubolewam nad jej wydajnością.

Pojemność: 150 ml
Cena: 9,69 zł (jednak często bywa w promocji za niecałe 6 zł)
Skład:

Dostępność: Rossmann

Miałyście do czynienia z tą maską? Jak się u Was spisała?

25 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze ani szamponu ani tej maski z Alterry :) kiedyś muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. musze ja spróbowac, szczególnie za ta cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej nie lubię, bardzo podkreśla "suchość" włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam odżywkę oraz maskę i z obu kosmetyków byłam bardzo zadowolona. Jest tak jak piszesz, nawilżają, ale nie obciążają. Przy moich cienkich włosach ma to ogromne znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją i byłam z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i szampon i odżywke sa swietne moim zdaniem cena i działanie naprawde na medal

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie właśnie już czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam odżywkę i maskę. Mam dość suche kręcone włosy. Odżywka sprawdza się idealnie, maska nie za bardzo. Ostatnio próbowałam maski (z silikonami) z Herbal essences - niebieska. To jest dopiero bomba !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szampony z Alterry, tą maskę też kiedyś miałam i bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety się nie sprawdziła :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie miałam tej maski :) muszę kiedyś wypróbować z tej firmy coś do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście znam, ale tylko z półki w rossmannie. Skoro dobra, to po nią sięgnę. Może być mało wydajna, mam krótkie włosy. Grunt, żeby działała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze więc, że bywa często w promocji, skoro mało wydajna. Trzeba doszukiwać się dobrych stron :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i lubię szampon i odżywkę z tej serii, maski jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusisz tą maską tym bardziej, ze mam kręcone włosy i mam problem z okiełznaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to już wiem że tą maskę również zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba kiedyś ją miałam i też ubolewałam nad jej wydajnością...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka dni temu kupiłam odżywkę z tej serii, mam nadzieję, że równie dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie mialam nic z tej firmy , moze sie skusze ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt nie jest mi znany. Obecnie u mnie rządzi Pilomax.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy bardzo ją lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ją w swych zapasach i po Twojej recenzji stwierdzam, że czas ją otworzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam szampon z tej samej serii , zaluje ze nie poprosilam o przywiezienie mi rowniez maski , bo z szamponu jestem bardzo zadowolona . Mam wlosy do pasa , wiec ile musialabym miec tych masek heh skoro nie sa wydajne ? ..

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...