czwartek, 24 kwietnia 2014

Neonowy lakier strukturalny Lovely Ibiza + Instagram :)

Pokażę dziś lakier strukturalny Lovely Ibiza w żółtym, mocno neonowym kolorze.
Lakier przeznaczony do sztucznych paznokci, ale zaryzykowałam na moich naturalnych i nic złego nie zaobserwowałam.








Na zdjęciach są 2 warstwy, nie zaszkodziłaby i trzecia, bo prześwity są....
Jak się można domyślić, zmywanie go to nie łatwa sztuka, natrzeć się trzeba... ale tragedii nie ma, z brokatowymi jest jeszcze trudniej.
Trwałość nie za dobra, już na drugi dzień miałam odpryski.

I jeszcze małe info...

Założyłam konto na Instagramie KLIK
Zapraszam Was i proszę dajcie namiary do siebie w komentarzach :)) Chętnie zaobserwuję ;)

24 komentarze:

  1. piaskowe lakiery nie robią na mnie efektu wow, ale kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa pisaki i szczerze wolę jednak te normalne lakiery do paznokci bez żadnych udziwnień

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy neonek, chociaż już teraz czuję że nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam na fp Lovely, że w tych lakierach są zastosowane jakieś mocne, neonowe barwniki i to dlatego można je stosować tylko na sztuczne paznokcie. Ale chyba jak się położy warstwę bazy, to raczej paznokcie nie odpadną :D Ja mam własnie na paznokciach lakier z tej samej serii, ale różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój instagram to sietkuu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam rózowy, jeszcze nie próbowałam, ale ciesze sie, ze i u Ciebie nic złego się po nim nie dzieje z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba się skuszę na neonowy piasek z GR:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale żarówa!!
    na insta już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam je kupić, ale w moim Rossmannie je wyprzedali i nowych nie dowieźli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor ;)
    podejrzewam, że na sztucznych paznokciach byłby trwalszy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj patrzyłam na niego w Rossmannie, ale nie zwróciłam szczególnej uwagi, ale patrzę na Twoje paznokcie i uważam, że jest cudowny! Świetny na wiosnę i lato, koniecznie go kupię :). Mam hybrydy właśnie, może na nich będzie też się fajnie trzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale żarówiasty lakier..ale podoba mi się!

    A na insta już Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra jest ten lakier, aż razi po oczach

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne! Teraz kusi mnie nowa neonowa seria Lovely, ale trochę ten napis o sztucznych paznokciach mnie niepokoi i boję się ryzykować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee nim się nie przejmuj. Nic się nie stanie.

      Nie widziałam tej serii muszę zaraz to nadrobić ☆

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...