sobota, 12 kwietnia 2014

Makijaże z użyciem cieni MUG i pierwsza próba z 'rzęsami w butelce' Magiclash Fiber Lash Extender

Niewiele makijaży wrzucam w ostatnim czasie, ale nadrobię to w ciągu nabliższych dni ;) Troszkę pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć, przez ciągłe ciemne, mgliste bądź deszczowe dni.

Dziś pokażę 2 niezbyt udane makijaże...

Makijaż nr 1
tutaj w użyciu cienie Makeup Geek: Shimma Shimma, Simply Marlena, Vanilla Bean
i cień Era Minerals 'Indie'






Makijaż nr 2
Tutaj w ruch poszły pierwszy raz 'rzęsy w butelce' - Magiclash Fiber Lash Extender
cienie Makeup Geek: Shimmermint, Cinderella, Mermaid, Vanilla Bean
tusz Inveo i baza Grashka


Rzęsy w butelce mnie przerażały, byłam pewna, że te drobne włókna będę miała w oczach a nie na rzęsach. O jednym tylko trzeba pamiętać, aby mocno wytuszować rzęsy po ich nałożeniu, aby je 'przymocować' do rzęs.
Kilka drobinek niestety migrowało mi po powiekach, jak widać na powyższym zdjęciu, ale to było pierwsze użycie.
Przy kolejnych bylo już tylko lepiej. Niedługo je zrecenzuję :)

miłego weekendu
A.

18 komentarzy:

  1. Gdzie Ty masz te niezbyt udane makijaże? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee bo w 1 ten granat brzydko roztarty, a w 2 kolory niezbyt do siebie pasujące ;D

      Usuń
  2. Makijaże wcale nie są takie złe. Czekam na recenzję, bo jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :))
      ale dużooo mu brakuje ;)

      Usuń
  4. ja też nie sadzę, żeby te makijaże były nieudane :P bardzo jestem ciekawa tych rzęs, czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  5. mi również bardzo podoba się pierwszy makijaż i masz śliczne rzęsy - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje, bardzo mnie tymi rzęsami zaintrygowałaś :D Makijaże śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne rzęsy. Za każdym razem nie mogę oderwać od nich oczu. Włokna sprawiają, że wyglądasz jak modelka z reklamy maskary:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba mi się podobają, chociaż wg mnie pierwszy jest fajniejszy <3 a Ty piszesz "niezbyt udane" - nie denerwuj nas kobieto! :P Oba są rewelacyjne! :*
    Zapraszam do siebie na babkę wielkanocną http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/babka-wielkanocna/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niebywałą umiejętność tworzenia fantastycznych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...