piątek, 18 kwietnia 2014

** Kosmetyczny niezbędnik Rossmanna + inne paczuchy **

Wczoraj doszły do mnie 3 paczuchy ze świetnymi zawartościami, które Wam dziś pokażę ;)
Na pierwszy ogień nowości Rossmanna.
A wśród nich dyfuzor powietrza Domol, z małym, białym wazonikiem.

Pachnie prześlicznie, mam zapach jaśminu i migdałów. Wczoraj wlałam tylko 1/3 buteleczki zapachu do wazonika, a zapach czuć w całym mieszkaniu.

zawartość opakowania (wazon, patyczki i buteleczka z kompozycją zapchową)

 Bardzo mi się podoba zapach i coś czuję, że na długi czas zagości w moim domu, szczególnie wiosną i latem, kiedy zwykle odstawiam wszelkie granulki i woski zapachowe.
Dufuzor pachnie bardzo subtelnie, nienachalnie.

O kolejnych nowościach już krócej ;))
Wśród nich mamy:
* zmywacz do paznokci Isana
po pierwszym użyciu pozytywne wrażenia, ładnie pachnie (!!), dobrze poradził sobie z piaskowym lakierem,
zobaczymy jak spisze się dalej... :)

* olejek do włosów Isana Hair Professional, z olejkiem arganowym
Bardzo ładny zapach, przytulny i ciepły, troszkę egzotyczny - waniliowo-paczulowo-cytrusowy.


* żel pod prysznic Isana o zapachu miętowo limonkowym


* Fuss Wohl - olejek do stóp


* Wellness&Beauty Lotion do dłoni z mleczkiem migdałowym i ekstraktem z bambusa


* Alterra - Maska do włosów z granatem i aloesem


* Isana - Krem do ciała z oliwą z oliwek


na koniec coś dla domu
* Domol - chusteczki nawilżane
akurat do świątecznych porządków ;) przyznaję, że nie kupowałam chusteczek tego typu i jestem ich bardzo ciekawa


Z Rossmannowych nowości to tyle ;)

Pochwalę się jeszcze wygraną na blogu Kosmetyki Atiny
* kosmetyki Lovely (3 lakiery, błyszczyk, tusz do rzęs i pędzelek do ust)


i nowo nawiązana współpraca z na pewno znanym Wam już sklepem BornPrettyStore.


* w przeurocznym różowym opakowaniu skrywają się perłowe cienie:


* kolejne cienie też perłowe, w dodatku z brokatem
użyłam ich dziś i napiszę, że jest bask!! :)


* zestaw małych pędzelków

Dla Czytelniczek (i Czytelników :)) mam 10% zniżkę do sklepu BornPrettyStore na hasło: AGNH10 

Wkrótce pojawią się recenzje.

Coś szczególnie Was zainteresowało?

19 komentarzy:

  1. O nowy żel pod prysznic Isana <3 Uwielbiam te żele.

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej zaciekawił mnie Wellness&Beauty Lotion

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiej okazji rosmann robi takie suprajzy? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę mieć ten żel z Isany, uwielbiam takie zapachy :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne paczki, moja jest zupełnie inna z Rossmanna, widzę, ze postawili na różnorodność

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile dobroci. Bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej, a prezenty od rossmann są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te patyki z Rossmanna świetnie pachną :) Nie tak intensywnie jak Air Wick, więc głowa nie boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa takie niespodzianki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają te patyczki zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te patyczki zapachowe i są świetne. Lubię bardzo produkty Alterry, szczególnie te do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ibiza!!! Ma mega kolor, miałam go ostatnio wziąć i w sumie nie wiem czemu nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tą paczką od Rossmanna, wszystkie kosmetyki wydają się świetne :) Dyfuzor jest uroczy, stoi u mnie na biurku i upiększa cały pokój. Niby nic, a cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezbędnika z ROSSMANNA można Ci pozazdrościć :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę paka od Rossmana robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...