czwartek, 10 kwietnia 2014

Head Shoulders - Szampon przeciwłupieżowy z odżywką (Menthol)

Head & Shoulders
Szampon przeciwłupieżowy z odżywką 
Mentol


Uwielbiam tą wersję szamponu ze względu nie tylko na działanie, o którym będzie niżej, ale też bardzo świeżym zapachu. Pachnie on bardzo świeżo, morski, lekko ogórkowy zapach połączony jest tutaj z mentolem. Bardzo przyjemny. Utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia.

Działanie identycznie jak w innych wersjach Head&Shoulders. Po 2-3 myciach już u mnie łupież znikał, bądź był wyraźnie zredukowany..
Szampon bardzo dobrze oczyszcza. Niestety wysusza troszkę włosy, ale taki urok chyba wszystkich przeciwłupieżowych włosów. Plusem tego minusa jest to, że włosy pozostają dłużej świeże ;)) 

Działania odżywki w nim nie zauważyłam, szampon potwornie plącze mi włosy i muszę użyć po nim czegoś, co ułatwi mi rozczesywanie. O jakimkolwiek odżywieniu włosów nie ma  mowy.

Wydajność fenomenalna. Mam dużą 400ml butlę i chyba wystarczy mi na pół roku.
Coprawda nie uzywam go do każdego mycia. Ale jest on bardzo wydajny, niewielka ilość wystarcza do jednorazowej aplikacji, a i pieni się bardzo dobrze.

Nie jest to szampon do codziennego użytku, ideałem nie jest na pewno, ale swoje podstawowe zadanie spełnia i na pewno będę do niego wracała przy problemach z łupieżem, które od czasu do czasu mam...

Pojemność: 400 ml
Cena: 18 zł 

Macie problem z łupieżem? Jakich szamponów wtedy używacie?

9 komentarzy:

  1. czasem go używam i lubię, bo działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten szampon i całkiem fajnie poradził sobie z moją skórą głowy oraz z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po tych szamponach dostaję strasznego łupieżu;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten szampon jakiś czas temu, tak jak sama napisałaś, strasznie, ale to strasznie plącze włosy. Z łupieżem nie poradził sobie. Plusem jego była niezwykła świeżość włosów - uczucie chłodu, po prostu bardzo miłe uczucie jak dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak ty sądzę, że najlepszy nie jest ale jak jest problem to sobie z nim poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie nie przepadam za szamponami 2 w 1. Bardzo obciążają mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że plącze włosy ;/ U mnie na łupież działa tylko Nizoral .. Z tej firmy lubię szampon citrus fresh i używam go od czasu do czasu, bo świetnie oczyszcza włosy.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...