wtorek, 22 kwietnia 2014

Arkana - Sakura Repair Cream - Naprawczy krem do cery wrażliwej

Arkana
Sakura Repair Cream
Naprawczy krem do cery wrażliwej


Opis producenta:

Bogaty krem z wysokim stężeniem ekstraktu z japońskiej wiśni - sakury, który łagodzi podrażnienia i niweluje zaczerwienienia skóry. Innowacyjny Lipex® AvoButter, w skład którego wchodzi olej palmowy, olej z avocado oraz masło Shea posiada wyjątkowe właściwości odbudowy płaszcza hydrolipidowego i ochrony skóry przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Kompleks ekstraktów roślinnych poprawia elastyczność naczyń włosowatych i zmniejsza ich widoczność. Dzięki multi-lamelarnej formule, krem szybko wchłania się, pozostawiając zregenerowaną, nawilżoną, miękką i aksamitną w dotyku skórę.


Moja opinia:
Krem zamknięty jest w higienicznym opakowaniu, z pompką.



Konsystencję ma lekką (ale nie rzadką), niezwykle przyjemną w aplikacji.
Kolor kremowy, lekko zielonkawy.
Wchłania się błyskawicznie. Nie pozostawia tłustej warstwy, a delikatną, niezwykle przyjemną w dotyku aksamitną skórę. 
Nawilża bardzo dobrze.
Problem z naczynkami mam głównie na nosie, a konkretniej na jego skrzydełkach.
Po użyciu kremu zostają one widocznie 'uciszone' i ledwo widoczne. Jeszcze po żadnym kremie nie miałam tak szybko widocznych efektów. Prawdziwe cudeńko!

Krem idealnie sprawdza się jako krem na dzień, nie pozostawia tłustej warstwy. Nadaje się pod makijaż, dobrze współgra z podkładem mineralnym (tylko takiego używam).
Jednak najczęściej używam go tylko na noc, po demakijażu. Nadaje mojej skórze cudownego uczucia ukojenia. Cera momentalnie odżywa, staje się bledsza, a naczynka niemalże niewidoczne.

Pachnie niezwykle przyjemnie, świeżo. To zapewne sprawa kwiatów wiśni. Czuć tez jakby woń skoszonej trawy, której zapach uwielbiam.

W żaden sposób nie zaszkodził mojej skórze. 
Nie zapchał, nie uczulił, nie podrażnił.

Bardzo wydajny, jedna pompka wystarcza mi do jednorazowej aplikacji.


To mój drugi krem Arkana do twarzy, który niesamowicie polubiłam. Myślałam, że w działaniu nie 'pobije' Bioodnawiającego kremu z aminokwasami, ale dzięki cudownemu działaniu na moje naczynka i zapachowi, daje mu ocenę wyżej ;) 6 +

Jedyny minus to cena. Ale jest wart zakupu, za świetny skład, cudowne działanie i wydajność.


Pojemność: 50 ml

Cena: 105 zł

Skład:

Dostępny m.in. w sklepie BmSalonOnline


Mieliście do czynienia z tym kremem? Bądź innymi kosmetykami Arkana?

10 komentarzy:

  1. Mamy go w salonie w którym pracuję i klientki sobie chwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go na liście zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro działa na naczynka to i Ja może wypróbuje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam i potwierdzam świetny! chcę więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli będę miała okazję, chętnie go wypróbuję. Mam wrażliwą cerę, toteż nie pogardzę kosmetykiem łagodzącym podrażnienia. Na korzyść kremu przemawia lekka formuła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena zaporowa jak na krem, ale widzę działanie super

    OdpowiedzUsuń
  7. już się ucieszyłam, że fajny kremik znalazłam ale cena mnie z nóg zwaliła :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...