poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Alterra - Nawilżane chusteczki oczyszczające z aloesem

Alterra
Nawilżane chusteczki oczyszczające z aloesem

Opis producenta:
Alterra nawilżane chusteczki oczyszczające do skóry suchej i wrażliwej, 25 szt. Rozświetlające i odświeżające.
Każda skóra zasługuje na indywidualna pielęgnację. Nawilżone chusteczki oczyszczające Alterra z wyciągiem z aloesu oczyszczają skórę wyjątkowo delikatnie. Łagodna formuła rozświetla i ożywia; nadmiar tłuszczu, pozostałości makijażu i cząsteczki brudu zostają delikatnie usunięte,a preparat przygotowuje skórę do kolejnego etapu pielęgnacji. Subtelny zapach rozpieści Twoje zmysły.
Można stosować również do bardzo wrażliwej skóry.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników,
- głównie z surowców pochodzenia roślinnego,
- bez silikonów i innych związków olejów mineralnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- testowany okulistycznie.

Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Glycerin, Aloe Barbardensis Leaf Extract*, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum**, Linalool**, Geraniol**

Moja opinia:
Pierwsze co mnie w tych chusteczkach zaskoczyło to to, że są naprawdę dobrze nawilżone. Mokre na tyle, że nawet ten płyn mi troszkę wyciekał z opakowania z początku. Ale dla mnie to duży plus, zwykle chusteczki tego typu są tylko delikatnie wilgotne.

Dużo osób narzeka na zapach... nie wiem dlaczego, mi sie on bardzo podoba ;) Świeży, 'zielony', lekko słodki, kwiatowo-aloesowy, lekko cytrusowy,  przyjemny zapach. Nienachalny.  Na skórze długo się nie utrzymuje. 

Chusteczki lekko się pienią. Dobrze radzą sobie z makijażem, choć troszkę namachać się nimi trzeba. Nie podrażniają przy tym oczu ani skóry twarzy.
W żaden sposób negatywnie nie wpływają na nią.

Nie pozostawiają nieprzyjemnej, lepkiej warstwy na skórze. Oczyszczają i przyjemnie odświeżają.

Pojedyncza chusteczka jest na tyle duża, że wystarcza do demakijażu całej twarzy.

W opakowaniu znajduje się 25 chusteczek. Opakowanie kosztuje ok. 3 zł.
Dostępne tylko w Rossmannie.

12 komentarzy:

  1. Używałam ich kiedyś, ale powiem szczerze, jakoś namiętnie nie wspominam ich używania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale zaciekawiłaś mnie nimi, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam ich zapach! ;) Bardzo dobre chusteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko kiedy używam chusteczek do demakijażu...

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie muszę kupić jakieś chusteczki do demakijażu bo czasem potrzebuję naprawde na szybko zmyć makijaż, a nie mam czym

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie beda super alternatywą na podróz ;) chetnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo je lubię, ciągle kupuję kolejne opakowania. Są naprawdę świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy ich nie miałam, ale już kilka razy zastanawiałam się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zawsze problemy z takimi chusteczkami. Bardzo mnie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te chusteczi. Chyba jedyne z naturalnym składem. Mi troszkę ściągają mordkę, ale i tak będę je kupować :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...