czwartek, 13 marca 2014

Pharmaceris A - Nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu


Pharmaceris A
Nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu




Opis producenta:
Specjalistyczny żel wyjątkowo łagodnie oczyszcza skórę twarzy i oczu z zanieczyszczeń i makijażu minimalizując ryzyko wystąpienia podrażnień.
  • Delikatna baza myjąca, bez zawartości mydła oraz środków drażniących jest biozgodna z fizjologicznym pH skóry i nie narusza jej naturalnej bariery ochronnej.
  • Wosk z mango oraz Glucam® wzmacniają naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry zabezpieczając naskórek przed utratą wody.
  • Alantoina i D-pantenol koją i łagodzą istniejące podrażnienia przywracając jednocześnie skórze miękkość i gładkość.
  • Żel wykazuje wysoki stopień tolerancji, nie wysusza naskórka, zapewniając skórze nadwrażliwej i suchej wysoki komfort stosowania
  • WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
  • PRZEBADANO DERMATOLOGICZNIE
  • HIPOALERGICZNY
  • BEZ PARABENÓW, ALERGENÓW, MYDŁA, SLS, SLES, BARWNIKÓW I KOMPOZYCJI ZAPACHOWEJ
Fizjologiczny żel przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej, suchej i alergicznej, ze skłonnością do podrażnień. Dostosowany do potrzeb skóry nietolerującej mydła, nadmiernie ulegającej podrażnieniom oraz dla osób po zabiegach dermatologicznych. Zastępuje tradycyjne mydło. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku.


Moja opinia:
1,5 roku temu już porzuciłam wszelkie wysuszające żele do mycia twarzy, przeznaczone dla cer mieszanych i tłustych.
Zastąpiłam je nawilżającymi żelami i piankami. Moja cera dopiero z ich użyciem odżyła. Wypryski nie pojawiają się tak często jak kiedyś.
Żel nawilżający Pharmaceris ciekawił mnie już długi czas. Wreszcie trafił w moje ręce i musze przyznać, że bardzo go polubiłam.
Można go używać z użyciem wody i bez.  W obu przypadkach dobrze sobie radzi.

Konsystencję ma rzadką, ale nie na tyle, aby przelewał się przez palce.
Żel wcale się nie pieni.
Oczyszcza bardzo dobrze i odświeża skórę. Nie pozostawia uczucia ściągniętej skóry. Nie wysusza.
Delikatnie nawilża, pozostawiając skórę gładką i miłą w dotyku.
Nie podrażnia, nawet jeśli ma się drobne rany na twarzy. Koi skórę.
Po przedostaniu się do oczu nie podrażnia ich. Nie szczypie.
Do demakijażu oczu go nie używałam, ale z resztkami podkładu itp. świetnie sobie radzi :)


Żel zamknięty jest w solidnej i poręcznej butelce z higieniczną pompką.
Niestety nie widać przez butelkę zużycia żelu.

Bardzo wydajny! Przez nieco ponad miesiąc zużyłam dopiero połowę butelki.

Cena: ok 25 zł

Mialyście do czynienia z tym żelem już?
Używacie dermokosmetyków?

12 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze tego żelu ale znam kosmetyki Pharmaceris i bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z PHARMACERIS - do tej pory byłam zadowolona z każdego,który dane mi było używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, właśnie mi się kończy, polubiłam się z nim bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znamy go, jest bardzo delikatny i przypasował nam jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam cerę tłustą, a uwielbiam używać tego żelu bez wody. Według mnie świetnie oczyszcza i uspokaja cerę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej byłam ciekawa jak radzi sobie z demakijażem oczu. Szkoda, że tego nie sprawdziłaś, ale i tak czuje się zainteresowana tym kosmetykiem Też doszłam do wniosku, że lepiej będzie jeśli odstawię oczyszczające żele.

    OdpowiedzUsuń
  7. mój ulubiony, genialny jest, to prawda bardzo wydajny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tego nie miałam. Zazwyczaj kupuję żele oczyszczające do cery mieszanej/tłustej choć mam w zapasie jeden Fitomed do cery suchej. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ale ten Twój wpiszę sobie na listę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamierzam wypróbować ten żel, i jeszcze wersję N do cery naczynkowej i zaczerwienionej...Bardzo mnie ciekawią te żele Pharmaceris, lubię takie delikatne produkty do mycia twarzy, a jeżeli jeszcze mają pompkę, to w ogóle cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że nie tylko ja zrozumiałam, że te wszystkie drogeryjne żele antybakteryjne do twarzy zwykle bardziej jej szkodzą niż pomagają :) Fajnie, że przerzuciłaś się na coś zdrowszego dla twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uważam, że nawilżenie przede wszystkim. ego żelu jeszcze nie miałam, ale lubię tą linie za kremy do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten żel i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...