piątek, 21 marca 2014

Makijaż: Makeup Geek - pigmenty w akcji (Afterglow i Bewitched)

Witajcie wiosennie! :)
miała być dziś recenzja kremu, ale ciężko mi dziś idzie sklecenie kilku zdań...
więc pokażę wczorajszy makijaż z użyciem dwóch prześlicznych pigmentów Makeup Geek: Afterglow i Bewitched.







Użyte kosmetyki:baza pod cienie Grashka
pigmenty MUG: Afterglow i Bewitched
cień Inglot 351
tusz do rzęs Inveo

MUG'i zawładnęły moim sercem, a mam je od zaledwie tygodnia... ;)) Aż się boję co będzie później... :))

I tak przy okazji dnia wagarowicza, zatęskniło mi się za szkolnymi czasami i wagarami, które zawsze zaczynałyśmy z koleżankami w cukierni :D ciacho i kawa to dobry początek dnia, zawsze!! ;))

miłego weekendu życzę
A.

22 komentarze:

  1. Złotko i fiolet to zawsze dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł taki całkiem jesienny makijaż:D. Świetny jest ten Bewitched!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesiennie, aż do mnie nie podobne ;D
      ale czasem trzeba coś spokojniejszego... ;)

      Bewitched cudny jest *.* ale na żywo lepiej się prezentuje niż na zdjęciach ehhhh

      Usuń
  3. piękne te kolorki :) właśnie dziś rano robiąc makijaż pigmentami mug sobie myślałam o zamówieniu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie kolejne na bank się pojawią :)
      poczekam tylko aż wrócą moje upragnione kolory, ale to już widziałam, że w maju chyba będą ;)

      Usuń
  4. Świetny makijaż i moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuudnie! I jaka gladziudka skóra.... Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo stonowany makijaż, jak na ciebie, co nie zmienia faktu, iż jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny nie potrafię oderwać wzroku od Twoich rzęs:) Zazdroszczę Ci długich włosków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kolorystyka - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaż :) świetne te pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie jak zawsze !!!!!!!!!!!! faktycznie rzesy to masz mega długie zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  11. te kolory świetnie się komponują. Rzęsy masz obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też tęsknię za wagarami :P
    Cienie jak cienie, ale jakie masz rzęsy!!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...