niedziela, 9 marca 2014

Fitomed - Płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy

Fitomed

Płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy do cery tłustej i mieszanej



Opis producenta:

Właściwości i działanie: woda aromatyczna z liści oczaru (hydrolat Ecocert) jest znakomitym środkiem do odświeżania i oczyszczania skóry tłustej i mieszanej. Liście oczaru zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy. Zespół tych związków uszczelnia ściany naczyń włosowatych, obkurcza je, zmniejsza zaczerwienie twarzy i objawy naczynkowe. Płyn o niezwykle świeżym zapachu łagodnie ściąga rozszerzone pory, rozjaśnia i tonizuje skórę. Orzeźwiający zapach kwiatu pomarańczy (neroli) działa orzeźwiająco i stymulująco na umysł.

Moja opinia:

Bardzo polubiłam hydrolat oczarowy z Fitomed. Więc chętnie sięgnęłam tym razem za płyn oczarowy.
Musze przyznać, że mgiełkę tą polubiłam od pierwszego użycia. 
Po pierwsze: zapach. Pachnie prześlicznie, najprawdziwszym kwiatem pomarańczy. Swego czasu hodowałam w doniczkach małe pomarańcze i cytrynki, wiosną kiedy kwitnęły zapach kwiatów właśnie tak pachniał jak ta mgiełka.
Zapach jest dość specyficzny i intensywny, więc nie każdemu może się podobać. Dla mnie jednak to duża zaleta :))
A działanie? Istna bajka. Płyn cudownie odświeża i rozjaśnia skórę twarzy, tonizuje ją. Nie pozostawia żadnej tłustej czy lepkiej warstwy.
Skóra pozostaje delikatnie nawilżona i miękka w dotyku. 
Bardzo dobrze koi twarz, czy to po peelingu czy codziennym demakijażu.
Drobne naczynka i zaczerwienienia stają się mniej widoczne, a pory wyraźnie zwężone.
Mgiełkę używam też do rozrabiania glinek oraz ich zraszania.

Odkąd używam tej mgiełki porzuciłam moją wodę termalną. Płyn oczarowy spisuje się jeszcze lepiej, a na plus jest jeszcze jego niska cena (12 zł) i ogromna wydajność.

Spray psika bardzo delikatną mgiełką, którą możemy utrwalić makijaż.


Płyn w żaden negatywny sposób nie wpłynął na moją cerę.
Uzależniłam się od niego i nie wyobrażam sobie, aby mogło go zabraknąć w mojej łazience.

ps. polecam trzymać go w lodówce, szczególnie latem ... efekt działania x2 !! :)))) 
ukojenie twarzy jak po niczym innym ;)

Cena: 12 zł
Pojemność: 200 ml

Skład: Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Cytric Acid, Phenoxyethanol(and) Ethylhexylglycerin, Parfum (linalool, limonene, geraniol, citral), C.I.19140

Miałyście do czynienia z tą mgiełką?

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że dostępność tych kosmetyków jest tak niska, bo produkty mają świetny stosunek cena/jakość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zapoznem się z płynem oczarowym Fitomed. Ostatnio na mojej twarzy często pojawiają się zaczerwienienia, toteż nie pogardzę kosmetykiem łagodzącym podrażnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna alternatywa dla wody termalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam hydroatów oczarowych. Ciekawa jestem tego płynu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Boje sie, że jak go kupię to przepadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na lato zamierzam ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupuję wodę różaną i latem przelewam go właśnie do atomizera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sądzę, że zapach bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od jakiegoś czasu czaję się na zakup jakiegoś kosmetyku z tej firmy - jestem nimi coraz bardziej zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle pozytywnych opinii na blogach, muszę się koniecznie bliżej poznać z kosmetykami tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...