wtorek, 25 marca 2014

BingoSpa - Sole do kąpieli stóp

Dziś recenzja dwóch soli do kąpieli stóp BingoSpa.


Opis producenta:


Sól do kąpieli stóp ze sklonnością do pocenia
Sól do stóp BingoSpa zawiera wyciąg z mięty, olejek miętowy oraz siarczan magnezu, siarczan glinowo-potasowy. Hamuje pocenie, daje uczucie odprężenia, zmiękcza naskórek.

Działanie soli BingoSpa potwierdzone zostało badaniami aplikacyjnymi
(Badania przeprowadzono w Specjalistycznym Laboratorium Badawczym pod kierownictwem lekarza dermatologa)
  • działa odprężająco -skuteczność  78%,
  • zmniejsza obrzęki stóp - skuteczność 79%,
  • hamuje pocenie - skuteczność 94%,
  • hamuje pękanie pięt - skuteczność 72 %
  • poprawia ogólny wygląd stóp - skuteczność 100% 
Z powodzeniem można stosować przy uczuciu "ciężkich stóp". Aby pozbyć się nieprzyjemnego zapachu stóp, należy stosować naprzemiennie sól BingoSpa przeciw poceniu i sól BingoSpa przeciw grzybicy.
Sól do kąpieli stóp ze skłonnościami do opuchlizny
Opuchnięte stopy to wielki problem, który może dotknąć każdego z nas. Nasze nogi przez cały czas ciężko pracują, a czasem pojawiają się na nich obrzęki i opuchlizna. Szczególnie gdy pracujemy przez długi czas w pozycji siedzącej lub stojącej bez zmiany pozycji. Spowalnia się wtedy krążenie krwi, a w nogach powstaje uczucie ciężkości.
Sól do stóp BingoSpa zawiera octowinian glinu, siarczan magnezu, tlenek cynku oraz wyciągi z lawendy lekarskiej, rumianku, krwawnika i szałwii. Łagodzi opuchliznę i obrzęki, odświeża i tonizuje oraz zmiękcza naskórek.

Moja opinia:
Mam duży problem z wiecznie opuchniętymi stopami i łydkami, szczególnie w drugiej fazie cyklu.
Moczenie stópek w letniej bądź chłodnej wodzie każdego wieczoru to już mój rytuał.
Na sole BingoSpa zdecydowałam się bez dłuższego zastanowienia, choć zwykle wybieralam te ślicznie pachnace i kolorowe.  Czy te podołały?
Odpowiem już że TAK.
Opiszę którko je razem, ponieważ działają niemalże identycznie.


Obie zamknięte mamy w duże plastikowe słoje, mieszczące 550g soli.

Drobinki soli  są bardzo drobne, dzięki czemu szybko się rozpuszczają, nawet w chłodnej wodzie.
Zapach mają mentolowy, jednak ta przeznaczona do stóp ze skłonnościa do pocenia ma intensywniejszy zapach mentolu i daje o wiele większe uczucie ukojenia opuchniętych stóp. Przyjemnie chłodzi nawet do 30 minut od chwili wyjęcia stóp z wody. Zaś uczucie ukojenia i lekkości trwa dobre kilkanaście godzin. Polubiłam ją o wiele bardziej, niż tą ze skłonnościami do opuchlizny. Ale tak naprawdę obie dobrze się spisują i używam ich zamiennie. Zmiękczają skórę i odświeżają.
Przyjemnie odprężają.

Pojemność: 550 g
Cena: 10,40 zł
Dostępność: sklep BingoSpa

Znacie sole do kąpieli stóp od BingoSpa?

ps. Wciąż jedna z laureatek nie zgłosiła się po nagrodę.
Wyniki TUTAJ.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam sole do kąpieli stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelakie sole, ta na opuchnięcia i obrzęki czasami by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sole lubię te z Biedronki, ale myślę, że w okresie lata zakupię Bingo tą o mocniejszym mentolowym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zajrzeć do swojego sklepiku zielarskiego ponieważ na szczęście mogę zaopatrzyć się w kosmetyki bingo spa na miejscu ;) Bardzo zaciekawiły mnie te sole, ja po całym dniu mam niestety opuchnięte stopy co też jest związane z moim krążeniem ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię solę do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje stopy byłyby wdzięczne za taką pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nawet nie pamiętam kiedy używałam soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy sole do kąpieli!
    Koniecznie musimy wypróbować tą do opuchniętych stóp ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow nie wiedziałam, ze bingo Spa ma takie produkty. Bardzo zaciekawiła mnie wersja do pocących się stóp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajjj uwielbiam wszelkie umilacze kąpieli zarówno do stóp, jak i całego ciała :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...