piątek, 28 marca 2014

BingoSpa - Maska do włosów - masło Shea i pięć alg

BingoSpa
Maska do włosów 
masło Shea i pięć alg



Opis producenta:

Maska BingoSpa do włosów zawiera masło Shea (karite) i botaniczny kompleks pięciu alg: Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori. 
Masło Shea charakteryzuje się wysoka zawartością kwasów tłuszczowych (oleinowy, stearynowy, linoleinowy) oraz znaczną ilością frakcji niezmydlających się co stanowi o wysokiej wartości masła Shea jako czynnika nawilżającego i podtrzymujacego elastyczność wlosów. Regeneruje włókno włosa, odbudowuje ich strukturę od cebulek po same końce i wygładza ich powierzchnie, nadając im niezwykły połysk.
Algi morskie dzięki zawartym w nich solom mineralnym, z których najważniejszą jest jod, wzmagają metabolizm i wzrost wymiany osmotycznej, co powoduje eliminację nadmiaru wody z tkanek oraz redukcję złogów tłuszczowych. Składniki organiczne - kwas alginowy, fukoidyna i laminaryna - zwiększają elastyczność skóry i działają przeciwzapalnie.

Moja opinia:
Maska, która najpierw zawiodła a później dostała ode mnie kolejną szansę ;)
A dlaczego? O tym będzie niżej.

Maska podobnie jak inne od BingoSpa zamknieta jest w dużym, plastikowym słoiku.
Mieści aż 500ml kosmetyku.
Konsystencję ma gęstą i treściwą.
Dobrze rozprowadza się na włosach, nie ześlizgując się z nich.




Przy pierwszym użyciu na moich włosach był istny puch, co mnie do niej potwornie zraziło. Odłożyłam ją na około miesiąc czasu.

Jednak po miesiącu postanowiłam dać jej kolejną szansę i z każdym użyciem było już troszkę lepiej.

Włosy po jej użyciu są niezwykle miękkie w dotyku i bardzo lśniące.
Dobrze się rozczesują.
Niestety na moich wysokoporowatych włosach masło shea nie do końca jest wskazane i wywołuje u mnie puch. Maska lepiej spisze się na wlosach o niskiej bądź średniej porowatości włosów. A nawet jestem pewna, że zachwyci właścicielki takich włosów.

U mnie maska na chwilę obecną nie wywołuje aż takiego puchu jak to było po pierwszym użyciu. Ale jednak te włosy są zbyt puszyste. Potrzebują one lekkiego dociążenia.

Maska w  żaden sposób nie obciąża włosów.
Nie podrażniła też skóry głowy ani nie wywołała łupieżu.
Pachnie przyjemnie, choć jest to typowo kosmetyczny zapach a nie kwiatowy ;)

W moim przypadku nie ma zachwytów, ale po przeczytaniu kilkudziesięciu jej recenzji widzę, że spisuje się ona świetnie u wielu osób, dlatego też nie odradzam.
Warto spróbować, szczególnie jeśli służy Wam masło shea.

Pojemność: 500 ml
Cena: 12 zł
Dostępna w sklepie BingoSpa

Miałyście do czynienia z tą maską?
Służy Waszym włosom masło shea?

14 komentarzy:

  1. Ta maska to mój wielki ulubieniec i jak tylko dorwę ją gdzieś w moim mieście, na pewno zakupię ponownie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam nigdzie wcześniej tej maski , ciekawe czego na początku tak zadziałała na twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją i nie kupię ponownie. Co prawda włosy były po niej puszyste u nasady, ale końcówki spuszone. Myślę, że to dlatego, że końcówki pamiętają jeszcze rozjaśnianie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam tę maseczkę :) Kupują ją w Tesco za 8 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem do końca przekonana czy u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo rzadko używam odżywek i masek do włosów,ale jak już się na jakąś pokuszę,to sięgam po EQUILIBRA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na maskę Bingo tylko zastanawiam się którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tą makę do włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie miałam jeszcze maski z Bingo. Za dużo ich i nie mogę się zdecydować ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tej maski, jestem wielką fanką Kallos Keratin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym wypróbowała, ale stacjonarnie ich nie widziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie używam maski Waxa do włosów ciemnych :)
    Zapraszam do siebie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racie ja mam włosy nisko porowate i uwielbiam tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ją zamówiłam. Jestem ciekawa efektów, gdyż po opisie mogę stwierdzić, że mamy bardzo podobny typ włosa. Może u mnie będzie się lepiej sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...