czwartek, 6 marca 2014

Alterra - Papaya i kokos - peeling pod prysznic

Alterra
Peeling pod prysznic
Papaya & Kokos
Opis producenta:
Delikatny peeling o egzotycznym zapachu orzecha kokosowego i papai. Dzięki zawartości ekologicznych wiórków kokosowych peeling łagodnie usuwa obumarłe komórki skóry, a przy pomocy ekstraktu z ekologicznego aloesu i roślinnej gliceryny zapewni jej wyjątkowe nawilżenie.
Kosmetyk posiada certyfikat BDIH i Vegan. 

Moja opinia:
Opakowanie peelingu bardzo mi się podoba. Błękitna, poręczna i miękka tubka. Skrywa w sobie 200 ml  peelingu, który równie ładnie się prezentuje.
Jest on przezroczysty z prawdziwymi, białymi wiórkami kokosowymi.

Peeling wcale się nie pieni.
Tak jak producent pisze jest to delikatny peeling.
Łagodnie złuszcza naskórek, bardzo łagodnie (na pewno mocniej od pomarańczowej wersji).
Chciałabym napisać, że ślicznie pachnie papają i kokosem.. ale zapach alkoholu tak drażni nozdrza (i oczy także), że nie sposób nacieszyć się zapachem peelingu :(
Nie wiem dlaczego w peelingach Alterry ten alkohol jest zawsze na 2 miejscu w składzie.
Czy jest on aż tak potrzebny? :((

Mimo tego alkoholu peeling nie wysuszył mi skóry.
Osobiście wolę mocniejsze 'zdzieraki' o ładnych zapachach, a ten taki nie jest :(

Pojemność: 200ml
Cena: 7,49 zł
Skład:


Dostępność: Rossmann

15 komentarzy:

  1. Właśnie czytałam u kogoś o tym alkoholu, a szkoda bo z założenia wydawałby się fajny, aczkolwiek osobiście też wolę mocne zdzieraki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rossmanie patrzą na mnie i patrzą, sama nie wiem, czy się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że alkohol jest tak wyczuwalny. Liczyłam na piękny kokosowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. kokos mnie kusi ;D ale wyglada naprawde swietnie! i ta cena.. ;) spróbuje chociażby z czystej ciekawosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim wiele mało zachęcających opinii dlatego nigdy się na niego nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, na pierwszy rzut oka kokos by mnie skusił, ale skoro wali alkoholem to podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go ale u mnie on nie sprawdził się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś się nad nim zastanawiałam, ale chyba dobrze zrobiłam, że nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. No widzę tu mało plusów :( Nigdy go nie spotkałam, a to piękne opakowanie jest mylne :/

    OdpowiedzUsuń
  10. powinni trochę popracować na składem fakt ten alkohol jest niepokojący ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm z alterry to ja jezcze o dziwo nic nie miałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam, ze jest bardzo cienki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolicie konserwanty czy alkohol??
    Mi się bardzo podoba ten peeling nie jest chemiczny tylko naturalny i te wiórki..❤ 😜

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja nieraz czytałam o jakimś kosmetyku jaki jest cudowny itp kupiłam i wyrzucałam później do kosza

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...