piątek, 14 lutego 2014

Original Source - Coconut - Kokosowa rozkosz pod prysznicem

Original Source
Żel pod prysznic
Coconut

Opis producenta:

Z nowym wariantem żelu pod prysznic Original Source Coconut, Twoja łazienka zmieni się w skąpaną w słońcu rajską plażę, pełną orzeźwiających kokosów.
Original Source Coconut
źródło: wizaz.pl
W designerskiej butelce pachnącego żelu pod prysznic Original Source Coconut, zamknięto tropikalne owoce dojrzewające w rajskim słońcu przez 328 dni, które pozwolą Ci w środku zimy przenieść się na wymarzone wakacje. Kremowa konsystencja kosmetyku przyjemnie rozprowadza się po skórze pobudzając zmysły słodkim zapachem.
Produkt posiada certyfikat The Vegan Society, co oznacza, ze mikstura zawarta w opakowaniu żelu pod prysznic nie jest testowana na zwierzętach i nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Original Source Coconut słodko orzeźwi Twoje zmysły i zapewni prawdziwie rajski relaks.
(opis żelu zaczerpnięty z wizaż.pl)

Moja opinia:

Zacznę od zapachu, inaczej się nie da ;))
 Wielbię zapach kokosa w kosmetykach, choć często jest to rozczarowujący zapach... jednak nie tym razem.
Żel Original Source pachnie obłędnie ślicznie. Prawdziwie kokosowy zapach, nie mdły, nie za słodki. 100% kokosa w kokosie ;))

Konsystencję niestety ma rzadką, ale nie na tyle, żeby przelewał się przez palce.
Pieni się dobrze i swoją odświeżająco-myjąca rolę spełnia w 100%. Nie wysusza przy tym skóry.
Niewydajny...  ale też nie żałuję go sobie, przez ten zapach.. ;))

I co najważniejsze... Zapach na ciele utrzymuje się jeszcze kilka godzin!! Skóra po jego użyciu pachnie kokosem, ale z taką ozonową nutką. Niezwykle przyjemny zapach. O ile w dzień nie mam czasu delektować się tym zapachem (zresztą warstwy ciuchów na to nie pozwalają), to wieczorem aż do zaśnięcia delektuję się nim ile tylko się da ;))

Polecam!!! Jeśli tylko lubicie kokosowy zapach to koniecznie musicie go przetestować ;))

Cena: 8,69 zł
Dostępność: Rossmann


Lubicie zapach kokosa? Miałyście już ten żel?
Jakie zapachy preferujecie pod prysznicem?

19 komentarzy:

  1. Na mojej skórze zapach w ogóle się nie utrzymuje, ale to akurat mi nie przeszkadza. Zapach bardzo mi się spodobał i na pewno będę do niego wracać. Teraz kusi mnie ananas ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam aktualnie wersję kakaowo-malinową - pachnie jak malinowe delicje (dosłownie):) muszę się skusić na tego kokoska;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pozostje wierna malinie, ale jak tylko sie skonczy, na pewno skusze sie na kokos, "na sprobowanie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kokosowe zapachy i już od dawna chcę go wypróbować, czekam na jakąś promocję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupuje! zresztą mam pretekst bo mi się żele kończą XD kocham kokosa w każdej postaci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko co kokosowe ;) muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym się z nim "zapoznała" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te żele sa cudowne dobrze myją nie wysuszaja a zapachy sa boskie sama mam teraz dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię żel OS z lukrecją...mój chłopak też mi podbiera:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mim zdaniem jedyną zaletą żeli OS jest ich zapach w opakowaniu. Ciężko jest znaleźć coś równie podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zapach jest dla mnie udręką ;/ niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. kokos w kosmetykach nie trawię, ale jakieś cytrusy jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko trafić na zapach prawdziwego kokosa

    OdpowiedzUsuń
  14. nie kuszą mnie te żele.
    zapachu kokosa nie lubie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...