piątek, 21 lutego 2014

Gold Water Blue - Gen Factor 05 - Bioaktywny krem regeneracyjny

Gold Water Blue
Gen Factor 05
Bioaktywny krem regeneracyjny
Opis producenta:
Gen Factor No 05 jest odmianą kremu Gen Factor No 04, ale o przeprofilowanym składzie i luźniejszej
konsystencji, do stosowania na dużych powierzchniach ciała lub wszędzie tam, gdzie potrzeba bardzo
szybkiego wchłaniania.



Moja opinia:
Krem zamknięty jest w czarnej, matowej tubce, która mieści 40ml kosmetyku.
Konsystencję ma lekką, dobrze się rozprowadza o ile robimy to szybko, ponieważ z czasem krem robi się dość tępy. Wchłania się bardzo szybko. Nie pozostawia tłustej warstwy, lecz delikatną, aksamitną, otulającą naszą skórę 'mgiełkę', która jest niczym druga skóra.

Krem świetnie nawilża. Używałam go głównie do twarzy, kiedy moja skóra potrzebowała porządnego nawilżenia po użyciu kwasów. Ale i tu trzeba uważać i używać go na niepodrażnioną skórę (potrafi uczulić wtedy niestety, ale producent wyraźnie o tym informuje na opakowaniu).

Krem odżywia skórę, a przy tym ujednolica jej kolor i  uspokaja wszelkie stany zapalne.
Wszelkie niedoskonałości, zadrapania znikają w mgnieniu oka.
Skóra pozostaje zregenerowana.
Krem przywraca skórze równowagę i daje uczucie ukojenia.
Idealnie spisuje się przy wrażliwej i naczynkowej cerze.
Producent poleca go także do skóry łuszczycowej, atopowej i bielaczej.

Nie zapycha.
Bezzapachowy.

Z ciekawości nakładałam go także na moją pooperacyjną bliznę na brzuchu. Nie liczyłam na wiele, ale krem bardzo pomógł. Zmiękczył skórę, blizna jest już niemalże niewyczuwalna pod palcami (a była bardzo twarda), a także zjaśniała (była bordowa, a na chwilę obecną jest jasnoróżowa).

Pojemność: 40 ml
Cena: 155 zł
Skład: 
Dostępność: BmSalonOnline
Aktualnie krem można zakupić z 10% zniżką.
kod rabatowy: ZIMOWY WYPOCZYNEK, więcej szczegółów TUTAJ.

14 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, pierwszy raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie również to nowość, ale cera wrażliwa i naczyniowa jest moja :) cena jednak może odstraszać troszeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam inny krem z tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam jeszcze o nim. musze dorwac jakas próbke, moze pomoze na moje przebarwienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, a jeśli jeszcze pomógł na bliznę to super!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o nim słyszę i jeśli mam być szczera... ta cena mnie opycha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kilka razy o nim słyszałam i czytałam - ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził,choć nie jest,to mój MUST HAVE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam 2 i bardzo mi pomógł ten krem w walce z trądzikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze widzę, ale podoba mi się delikatny efekt rozjaśnienia, który u Ciebie się pojawił

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszymy o tym kremie...Bardzo podoba się nam efekt jaki daje ;)
    Koniecznie musimy spróbować ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. mam dwójęczkę, zapach mnie jakoś odrzuca i odstawiłam. ale może na bliznę się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo bezzapachowy, to coś dla mnie :) zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...