poniedziałek, 24 lutego 2014

Debby - lakier do paznokci colorPLAY 199

Debby
Lakier do paznokci
colorPLAY 199

Pokażę dziś lakier Debby colorPLAY 199, który niedawno wygrałam u Sauri80 ;)
Róż, który kojarzy mi się z laleczką Barbie.
Bardzo dziewczęcy, uroczy kolor.




Lakier ma dość gęstą konsystencję, przy aplikacji niestety troszkę smuży. Do pełnego krycia potrzeba minimum 2 grubsze warstwy. Nie odpryskuje, ale końcówki ścierają się dość szybko, po ok. 2 dniach.
Jednak za ten uroczy kolor jestem w stanie wybaczyć mu powyższe wady ;)

Pojemność 7,5ml, kosztuje ok. 15zł.

Lubicie róż? Często gości na Waszych paznokciach?

15 komentarzy:

  1. Śliczny kolor <3 Często mam podobny na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor fantastyczny , też wybaczyłabym mu tą kiepską trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem, całkiem :) Taki lekki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście uroczy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam słabość do takich kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki dziewczęcy kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię róż, ale ten jest za bardzo "słodki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) Z kwiatkami fajnie ten lakier wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kwiateczkami wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek;)) i ten kwiatuszek-super!!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...