poniedziałek, 3 lutego 2014

Cleanic - Patyczki do korekty makijażu i demakijażu oraz płatki kosmetyczne Pure Effect Soft Touch

Dziś troszkę o wacikach i patyczkach Cleanic, niezbędnych w damskiej kosmetyczce ;)

Cleanic - Patyczki do korekty makijażu i demakijażu 


Opis producenta:

Patyczki Cleanic Professional przeznaczone do korekty makijażu i demakijażu. Posiadają specjalnie wyprofilowane, szpiczastą końcówkę, która umożliwia precyzyjną poprawę poprawę makijażu oraz dokładny demakijaż. Linia Cleanic Professional powstała z myślą o najbardziej wymagających konsumentkach, poszukujących sprawdzonych i polecanych przez profesjonalistów, innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie makijażu.

Cena: ok 3 zł / opakowanie 200 szt.

Moja opinia:
Dotąd kupowałam zwykłe patyczki, uważałam je za niezwykle uniwersalne.
Ale muszę przyznać, że te bardzo polubiłam. 


Patyczki mamy zamknięte w tradycyjnym, plastikowym pudełeczku, który mieści 200 sztuk.
Są bardzo solidne, nie uginają się przy użyciu. Wacik także dobrze się trzyma i nie odłazi jak przy niektórych patyczkach.

Z jednej strony mamy końcówkę w tradycyjnym kształcie:


Druga strona jest szpicowata:


Szczególnie polubiłam tą wąską końcówkę, świetnie sprawdza się przy korektach makijażu, szczególnie jak wymażę sobie powieki tuszem do rzęs. Końcówka jest bardzo wąska i możemy precyzyjnie robić poprawki, czy to zetrzeć tusz do rzęs, czy poprawić kreskę zrobioną eyelinerem.
Przydaje się także przy demakijażu, szczególnie jeśli używamy eyelinera bądź kohl'a. Bez problemu możemy domyć resztki spomiędzy rzęs i kącików oczu.


Płatki kosmetyczne
Soft Touch
Pure Effect


Opis producenta:


Moje opinia:

Płatki są bardzo duże, 2 razy większe od tych tradycyjnych okrągłych, które dotychczas kupowałam.
Świetnie sprawdzają się przy demakijażu całej twarzy.


Są niezwykle miękkie i delikatne.
Nie są zszyte na bokach, ale nie uprzykrzało to używania. Nie rozdwajały, ani nie rozwalały się w żaden sposób. Zauważyłam też, że płatki które nie są zszywane są dużo delikatniejsze niż te szyte.

Jeden wacik w zupełności wystarczał mi do demakijażu oczu i głównie tylko do tego ich używałam.
Resztę makijażu zawsze domywam żelem, bądź pianką do mycia twarzy.

Kosztują ok 4,50 zł / op. 50 szt.

13 komentarzy:

  1. Muszę właśnie takie podłużne patyczki kupić do poprawiania makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa z tymi patyczkami. Do tej pory ich nie spotkałam ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te płatki bardzo ciekawie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te patyczki :) Podobno Rossmann ma tańszy odpowiednik, ale jeszcze ich nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie te Rossmannowskie...między nimi a tymi z Cleanic jest taka różnica, że te z Rossmanna mają owalną płaską końcówkę, a nie taką tradycyjną i moim zdaniem są bardziej szpiczaste, czyli dokładniejsze:)

      Usuń
  5. Oba produkty bardzo lubię, a patyczki są obowiązkowe w mojej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam te patyczki, ale dla mnie nie było zbytniej różnicy między tą spiczastą końcówką a zwykłą... tak samo mogę poprawić kreskę właśnie normalną końcówką. Myślałam, że może ta spiczasta się nada do oczyszczania skórek przy malowaniu paznokci, ale wydaje mi się, że jest do tego za miękka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są te patyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama stosuję te patyczki, ułatwiają życie, nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te patyczki, rewelacyjne przy poprawianiu makijażu, szczególnie jak mi kreska źle pójdzie. Nie muszę zmywać całości, a tylko mały kawałek

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś takie patyczki do korekty makijażu tyle, że innej firmy i byłam nimi zachwycona ;) Teraz jakoś nie mogę na nie trafić, szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. patyczki tak :D ale waciki brr już mi zimno;p ja muszę mieć mega cienkie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te wąskie końcówki patyczków. W sam raz do poprawek makijażu oka.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...