środa, 12 lutego 2014

Bioelixire - Argan Oil - Szampon do włosów z olejkiem arganowym

Bioelixire
Argan Oil
Szampon do włosów z olejkiem arganowym

Opis producenta:

Formuła szamponu opiera się na synergicznym połączeniu unikalnego składu oleju arganowego z dodatkowymi składnikami aktywnymi, stymulującymi jego naturalne właściwości. Kompozycja kwasów tłuszczowych oleju arganowego stymuluje wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, odbudowuje barierę hydrolipidową naskórka oraz gwarantuje dostatecznie nawilżenie skóry i włosów – dzięki czemu włosy odzyskują energię i blask. Witamina E zawarta w oleju arganowym i słonecznikowym jest jednym z najsilniejszych antyoksydantów - przewidziała wolnym rodnikom- chroni włosy przed smogiem i innymi szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Olejek jojoba zwiększa przyswajalność i wchłanianie składników olejku arganowego a dodatkowo przeciwdziała utracie wody przez skórę. Olejek słonecznikowy wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową, zmiękcza i regeneruje włosy.


Moja opinia:
Szampon zamknięty jest w poręcznej, plastikowej butelce. 
Z wygodnym otwarciem.

Konsystencję ma dość rzadką, ale nie lejącą. 
Szampon bardzo dobrze się pieni. Prześlicznie pachnie. Pod tym względem użycie go to czysta przyjemność.

Bez problemu domywa wszelkie olejki czy naftę kosmetyczną, które używam przed myciem włosów. 
Nie podrażnia skalpu. Jest bardzo delikatny.
Jednak zawsze pozostawia moje włosy troszkę splątane i tępe w dotyku.
Dlatego po każdym użyciu odżywka jest niezastąpiona, bez niej nie rozczesałabym włosów.
Ale o to nie mam do niego większego żalu, mam dość trudne w pielęgnacji włosy. 

Włosy po nim są bardzo puszyste (u mnie to nie jest na plus, ale właścicielki cieniutkich włosów bądź szybko przetłuszczających się będą zadowolone). Pozostają nawet dłużej świeże niż po użyciu innych, konkurencyjnych szamponów.

Przyznaję, że liczyłam na efekt 'wow' ;) Sama nie wiem dlaczego, ale pewnie sama nazwa 'Argan Oil' narobiła mi nadziei... 
A szampon po prostu okazał się być niezły.
Dobrze spełnia swoją czyszcząco-myjącą rolę, a przy tym ładnie pachnie.

Właściwości nawilżających czy odżywczych nie zauważyłam. Ale od tego mam odżywki...

Butelka 200ml wystarczyła mi na 3 tygodnie (włosy myję średnio co 2 dzień).

Cena: 17zł (m.in. w Rossmannie)
Pojemność: 200 ml
Skład: 


Używałyście już szamponu Bioelixire? Jak się u Was sprawdził?

5 komentarzy:

  1. Ja nie znam tego kosmetyku wiec trudno mi cokolwiek pisać ale pewńie bym polubiła za to ze ma arganowy w sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam go kupic, bo widziałam, ze jest w promocji w superpharm... i teraz sama nie wiem ;p chyba musze przetestowac na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może kiedyś zdecyduje się go kupić i wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa argan oil chyba u każdego wywołuje, ze mamy większe wymagania od produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam kupiłam szampon argan oil od Chantala i nazwa mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...