wtorek, 4 lutego 2014

Bioelixire - Argan Oil - Serum do włosów z olejkiem arganowym

Bioelixire
Argan Oil
Serum do włosów z olejkiem arganowym

Opis producenta:
Nawilżające, regeneracyjne serum do włosów z olejem arganowym, jojoba i słonecznikowym. Działa przeciwstarzeniowo, powstrzymuje wolne rodniki, 
nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość. Olejek arganowy jest produktem regeneracyjnym, nawilżającym, chroniącym włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Nadaje połysk, likwiduje matowość. 

Moja opinia:
Po tym serum spodziewałam się wiele...
A jak wyszło?


Serum zamknięte mamy w malutkiej, plastikowej buteleczce. Mieści się w niej 20ml. Ale serum to występuje także w wersji 50ml.
Ale te 20ml jest potwornie wydajne. Przez 2 miesiące niewiele go zużyłam. Podejrzewam, że buteleczka wystarczy mi jeszcze na ok 3 miesiące.

Pachnie prześlicznie, waniliowo. Bardzo przytulny zapach, który czuć tylko podczas aplikacji serum.

Spodziewałam się po nim wiele, ale okazało się, że serum to jest istną silikonową bombą.
Nie mam absolutnie nic do silikonów, ba! Moje włosy je uwielbiają... Ale producent obiecuje regeneracje włosów, nawilżenie... Niestety silikony takich cudów z włosami nie robią.

Serum naprawdę mimo wszystko polubiłam. Tak jak wspomniałam nie przeszkadzają mi silikony. Do stylizacji używam je niemalże po każdym myciu włosów (a myję je co 2 dzień). Serum to zastąpiło mi na chwilę obecną mój ulubiony jedwab z CHI.

Serum używam zarówno na mokro (od razu po umyciu włosów wcieram kilka kropel), ale też na sucho, np. po ich wyprostowaniu.
Cudownie ujarzmia moje bardzo puszyste włosy.
Lepiej się po nim układają.
Są miękkie i przyjemne w dotyku.
Z łatwością się rozczesują.

Serum dobrze chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Idealnie nadaje się do zabezpieczania końcówek włosów.

Nie obciąża włosów, ale wiadomo, umiar w stosowaniu tego typu serum jest wskazany :)

Podsumowując: Serum idealnie sprawdza się do stylizacji włosów, ale na pewno ich nie odżywi.


Pojemność: 20 ml
Cena: ok 8  zł
Skład: Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum, Linalool, Limonene, Argania Spinosa Oil, Benzophenone-3 , Simmondsia Chinensis Oil, CI 26100, CI 47000, Butylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Extract, CI 61565.

Używacie tego typu sera do włosów?
Omijacie silikony, czy tak jak ja musicie wręcz ich używać? :)

18 komentarzy:

  1. Moim włosom tez raz na jakiś czas serwuję taką bombę silikonową

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szykuję o nim post, stał się moim ulubieńcem jeśli chodzi o zabezpieczanie włosów :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam te serum i na pewno go kupię ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wolałabym zainwestować w czysty olejek arganowy :) Moje włosy od nadmiaru silikonów szybciej się przetłuszczają i robią się obciążone, więc wolę ich używać w bardzo minimalnym stopniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czysty olejek też mam ;)
      i tu się spodziewałam podobnego ;) ...

      Usuń
  5. Widziałam je wiele razy, skuszę się kiedy skończę obecny jedwab. Silikony mi nie straszne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co zawiera Olejek arganowy kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam to SERUM i całkiem fajnie się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam to serum TYLKO na mokro i na moich włosach sprawuje się super, ułatwia mi rozczesywanie i powoduje, że włosy są miękkie jak jedwab :) na 6 zabezpieczaczy końcówek, które aktualnie posiadam, to serum jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale jak zaczęłam czytać Twoją notkę to pomyślałam że może kupię to serum mamie mojego Chłopaka, ona bardzo lubi olej arganowy, ale kiedy doczytałam do końca to zrezygnowałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jedwab z CHI również jest moim ulubiony, mam to serum arganowe ale nie stało się moim hitem.

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie, nie odzywia ich w ogóle :( szkoda, mi przesuszył włoski

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię go :) szkoda, że działa jak nafta - efekty są jedynie do następnego mycia, a nie poprawia stanu włosów na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz o nim słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię chyba najbardziej olejek od Schwarzkopf. Teraz używam olejku od CHI i Biosilk.

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam je chyba w Rossmanie, jak zobaczyłam skład to je grzecznie odłożyłam na półkę cena vs jakość - nie warte.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go ale oddałam siostrze i ona była z niego zadowlona

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się bardzo fajnie. Chyba produkt wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...