środa, 26 lutego 2014

BingoSpa - Maska do włosów z błotem karnalitowym

BingoSpa 
Maska do włosów z błotem karnalitowym



Opis producenta:
Błoto karnalitowe BingoSpa z Morza Martwego jest naturalną substancją o silnym działaniu na skórę i włosy. Zastosowanie maski błotnej na włosy i skórę głowy przynosi nadzwyczajne efekty w walce z łupieżem, którego przyczyną jest często nadmierne wydzielanie się łoju (łojotok) i łuszczenie się naskórka. Często sytuacjom takim towarzyszą stany zapalne skóry głowy.

Wydzielany przez skórę głowy łój zasadniczo chroni włosy (wytwarza warstwę ochronną dla włosa), jednakże nadmierna jego ilość może powodować zapalenia skóry głowy, a w efekcie tzw. łupież tłusty (łuszczenie się naskórka). 
Łupież tłusty może byc główną przyczyną łysienia.
Zastosowanie maski błotnej z Morza Martwego BingoSpa na włosy i jednocześnie skórę głowy powoduje zwężenie porów skóry, zmniejszenie wydzielania łoju oraz osuszenie skóry głowy. Jednocześnie skład błota z Morza Martwego, w przypadku występowania łupieżu tłustego, może aktywnie przeciwdziałać namnażaniu się grzyba „ Pityrosporum ovale” powodującego grzybicę skóry głowy.


Moja opinia:

Z maskami BingoSpa u mnie różnie było, jak mogliście się przekonać czytając wcześniejsze recenzje.
Jedne się sprawdziły, inne nie.  Ale mimo wszystko skusiłam się na kolejne dwie maski.
Dziś napiszę o jednej z nich... o masce z błotem karnalitowym.

Zamknięta ona jest w dużym, plastikowym słoiku, który mieści 500ml maski.
Konsystencję ma gęstą, treściwą.
Kolor niezachęcający - szarobrązowy.


Bardzo dobrze nakłada się ją na włosy.
Nie przelewa się przez palce dzięki gęstej konsystencji, nie ześlizguje się z włosów.
Trzymałam ja zwykle ok 15-20 minut na włosach.
Ze spłukaniem nie ma najmniejszego problemu.
A efekt? Świetny!
Włosy z łatwością się rozczesują. Pozostają niezwykle miękkie w dotyku, pełne blasku i widocznie odżywione.
Dobrze się układają. Maska nie wywołała u mnie puszu a wręcz odwrotnie, ujarzmiła moje włosy, stały się bardziej wygładzone.
Włosy po jej użyciu kręcą się jeszcze bardziej niż kiedykolwiek (choć jak to bywa wolałabym mieć proste ;)).

Zmniejszyła przetłuszczanie się włosów i przedłużyła też świeżość moich włosów. Może nie jakoś spektakularnie, ale o 1 dzień pozostawały dłużej świeże.

Zapach jak dla mnie dość specyficzny i nieprzyjemny, ale to już kwestia gustu ;))
Na szczęście czuć go tylko podczas trzymania maski na włosach.

Bardzo wydajna! 
Pojemność: 500 ml
Cena: 12 zł
Dostępność: www.bingosklep.pl

W przypadku tej maski jestem na TAK :)

Miałyście do czynienia z tą maską?

15 komentarzy:

  1. Nie miałam takiej maski, ale może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli pozostawia włosy świeże na dłużej to ja chcę tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam tylko olejku do włosów,ale może się skuszę na coś nowego :)

    Obserwujemy? Jak zaczniesz, daj znać

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię wszelkiego rodzaju maski, odżywki itp kosmetyki do włosów. Fajnie,że ta się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi super, zwłaszcza podoba mi się, że włosy są po niej długo świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam sobie ostatnio maskę z BingoSpa,ale inną. Ta będzie następna na liście do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej nie widziałam. Jak się skończy mój 40dniowy odwyk to wtedy zobaczę czy jest w Auchanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam drugą maskę z tej firmy i jestem także z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak obawiam się tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie - lubię podkreślać skręt włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam z nią styczności i jakoś mnie do niej nie ciągnie - może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak za taką ilość i działanie i cenę maska jest warta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie same zalety: cena, miękkość włosów, przedłużenie świeżości. Może się sama skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...