piątek, 14 lutego 2014

BALMI - Kokosowy balsam do ust

Długo kręciłam się wokół balsamów do ust BALMI. Jestem straszną gadżeciarą i od razu te urocze kostki wpadły mi w oko. Mój wybór padł na kokosową wersję. Uroku tej białej kostce nie można odmówić, ale czy balsam do ust się sprawdził, przeczytacie niżej :)


Opis producenta:
Balmi jest wyjątkowym balsamem do ust, posiada filtr SPF 15 oraz chroni przed promieniowaniem UVA i UVB. Doskonałe właściwości nawilżające jakie posiada zapewniają olejek JOJOBA i masło SHEA. Wiemy jednak, dlaczego zwróciłaś uwagę na Balmi – tak jak nas, zachwyciły Cię zapach i opakowanie. Bez względu na to, który zapach Cię zachwycił, malina, truskawka, mięta czy kokos, trudno się powstrzymać żeby go nie zjeść...

Praliny kokosowe, kremowe i delikatne. Zamykasz oczy i czujesz ten wyjątkowy smak – musisz uważać, żeby go nie zjeść. Trudno się powstrzymać…



Moja opinia:
Balsam zamknięty mamy w plastikowej kostce, troszkę jakby gumowanej. Jest niezwykle miła w dotyku i potwornie uzależniająca. Choć od wszystkich mazideł do ust jestem uzależniona i miziam się non stop, to tej kostki niemalże nie wypuszczam z rąk ;))
Obawiałam się aplikacji tego balsamu. Ma nietypowy szpicowaty kształt.

Z początku wyglądał tak:


A po około 3 tygodniach wygląda tak:


Aplikacja nie sprawia problemu. Taki kształt jest nawet praktyczniejszy. Za 1 zamachem mamy pomalowaną górną i dolną wargę.
Ale przy końcówce balsamu będzie to już uciążliwe i bez macania paluchami się nie obejdzie.

Balsam prześlicznie pachnie kokosem. Nie jest to mdły zapach. Delikatnie słodki. Podobny do Raffaello.
Bez chemicznej nuty. Cudowny!!

A działanie?
Z początku balsam mnie zawiódł, ale z dnia na dzień lubiłam go coraz bardziej.
A na chwilę obecną nie wyobrażam sobie bez niego dnia ;)))
Dobrze nawilża, natychmiastowo zmiękcza skórę ust.
Poradził sobie z większym przesuszeniem po opryszczce i gorączce.
Zregenerował usta.
Pielęgnuje je jak należy. Do niczego przyczepić się nie mogę :)
A dlaczego z początku mnie zawiódł? Sama nie wiem czego jeszcze od niego oczekiwałam, ale za cenę 25zł chyba liczyłam na coś jeszcze? Na co, sama nie wiem.. ale kobiety już tak mają, prawda?

Do balsamu przyczepiona jest też zawieszka. Możemy go przymocować do smyczy, torebki i wszędzie tam gdzie mamy na to ochotę.

Polecam! Ja sama jak tylko skończę kokosowy kupię sobie jeszcze malinową wersję ;)) 

Pojemność: 7g

Cena: 25zł
Dostępność: sklepy internetowe

Miałyście do czynienia balsamami do ust BALMI?

20 komentarzy:

  1. Kuszą mnie te balsamy, może kiedyś sobie jeden sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kształt fajny nie trzeba palcami nakładać, przynajmniej przez jakiś czas:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kusisz! A ja uwielbiam kokosowe zapachy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już go kiedyś widziałam, po czym zapomniałam nazwę, a tak bardzo chciałam go kupić. uwielbiam kokos więc chyba się skuszę na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane, na stronie producenta jest za niecałe 20 zł, a teraz w promocji przy zakupie 1 drugi za pół ceny! Ja mam truskawkę i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie te balsamy już od długiego czasu i chyba wreszcie się na któryś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam malinową wersje i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwestii pielęgnacji nie lubię gadżetów, więc raczej się nie skuszę. Nie ukrywam, ze ten kokos mnie nęci, jednak odpuszczę, bo za tę kwotę mam Nuxe, które spisuje się o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi trochę i dlatego raczej nie kupię. Poza tym zapachy dla mnie raczej średnie, ale z drugiej strony fajnie by było mieć taką dyndającą kostkę przy telefonie... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie zdecydowanie jest obłędne! hmmm... zapach raffaello zdecydowanie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wg mnie troche za duzo, jak na taki balsamik ;) tez się na nie czaiłam, ale chyba sie nie zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie posiadam go, ale po Twojej opinii i widząc jak wydajny jest, pewnie kiedyś się na niego skuszę! Dla takiego zapachu wiele bym zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm, kusisz! Bardzo chętnie bym wypróbowala.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziwadło! ale podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko wykończę wszystkie swoje zapasy,to na pewno skuszę się na zakup BALMI :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie wygląda fantastycznie no i kokos mm, koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokos brzmi kusząco, jednak cena jest wysoka jak na balsam do ust.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny opis :) też jestem gadżeciarą i już wiem jaki będzie mój następny nabytek :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...