piątek, 28 lutego 2014

Acerin Komfort - Dezodorant do stóp

Acerin
Komfort
Dezodorant obuwia i stóp

Opis producenta:
  • Acerin Dezodorant do obuwia i stóp, to preparat, który pomoże szybko i skutecznie zlikwidować przykry zapach potu oraz ogranicza potliwość stóp. Dodatkowo substancje zawarte w preparacie chronią przed bakteriami i grzybicą stóp.
Działanie:
Acerin Dezodorant do obuwia i stóp, to kosmetyk który zabezpieczy i odświeży zarówno stopy, jak i noszone na co dzień obuwie. Skutecznie likwiduje nieprzyjemny zapach potu i skutecznie chroni stopy przed bakteriami i grzybicą. Dodatkowo dezodorant pomaga zapobiegać nadmiernej potliwości stóp. Preparat przebadany dermatologicznie.

Moja opinia:
Cieszę się, że żyję w czasach, w których istnieją dezodoranty i antyperspiranty.. ;)) I wcale nie dlatego, że mam duży kłopot z potliwością, bo nie mam. Zapewniają one duży komfort. 
I tak jak nie wyobrażam sobie po wyjściu spod prysznica nieużycia antyperspirantu pod pachy, tak nie wyobrażam sobie nieużycia dezodorantu lub antyperspirantu do stóp.
Produkty Acerin bardzo lubię, wśród moich ulubieńców jest najlepszy chłodzący żel do stóp jaki miałam (daje prawdziwe ukojenie i najdłużej chłodzi spośród konkurencyjnych produktów), lubię także antyperspiracyjny krem do stóp.. Ale o nich recenzje kiedy indziej, jak uzupełnię swoje zapasy ;)

Dezodorant polubiłam już od pierwszego użycia.
Pachnie prześlicznie, bardzo świeżo, cytrusami. 
Zapach dość długo utrzymuje się na stópkach, ale nie jest nachalny. Bardzo przyjemny!
Daje poczucie świeżości, ale też ukojenia, po użyciu przez chwilkę przyjemnie chłodzi.

Działa bardzo dobrze, zapewnia ochronę na cały dzień, dzięki czemu czuję się pewnie i świeżo.

Można go także używać do obuwia, ale ja tego nie robiłam.

Wydajność bardzo dobra, mi wystarczył na prawie 2 miesiące.
W aptece zapłaciłam za niego 12 zł, ale polecam polować na niego w Rossmanie, gdzie jest nawet o połowę tańszy!!

Cena: 12 zł
Pojemność: 100 ml

Skład: Alcohol Denat., Propellant, Hydrogenated Castor Oil, Triclosan, Parfum, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha- Isomethyl Ionone, Citral, Lyral.   

Używacie dezodorantów do stóp? Jaki jest Wasz ulubiony?
Który polecacie? :)

2 komentarze:

  1. U mnie się ten produkt w ogóle nie sprawdził. Zużyć zużyłam, ale równie dobrze mogłam potraktować stopy zwykłym sprayem pod pachy. Buty po treningu też nie byłam w stanie tym produktem odświeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego produktu,obecnie stosuję z firmy School :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...