wtorek, 14 stycznia 2014

Uriage - Woda termalna Eau Thermale d'Uriage

Uriage 
Woda termalna 
Eau Thermale d'Uriage

Opis producenta:
Idealny produkt do codziennej pielęgnacji.
Woda Termalna Uriage unikalna ze względu na swoją izotoniczność i skład mineralny. Jest to jedyna taka Woda Termalna, nie wymagająca osuszania po aplikacji.
Woda Termalna Uriage pozwala zachować równowagę osmotyczną i integralność komórek naskórka. Dzięki tej właściwości po spryskaniu skóry Wodą Termalną Uriage nie osuszamy jej, pozwalając minerałom na działanie. Skuteczność Wody Termalnej Uriage została udowodniona w badaniach klinicznych.

Moja opinia:
Woda termalna Uriage to najpopularniejsza woda termalna, przynajmniej w blogosferze.
Wód termalnych miałam już mnóstwo, zawsze jakaś jest w mojej łazience.
Nie rozumiałam tych zachwytów (zanim ją kupiłam), bo czymże ta woda może różnić się od innych?
No ale jednak okazało się, że może... ;))
Jest przecudowna!!!
Ma najlepszy spray, ze wszystkich wód jakie miałam ta daje faktycznie bardzo delikatną mgiełkę, a nie 'sika' dużym strumieniem jak np. woda termalna Iwostin, którą miałam poprzednio. Nie trzeba osuszać twarzy, dzięki czemu bogaty mineralny skład odżywi naszą skórę.
Woda natychmiastowo koi podrażnioną skórę i łagodzi podrażnienia. 
Bardzo lubię używać jej od razu po wieczornym demakijażu.
Często używam jej także do zraszania maseczek z glinką, aby zapobiec ich wyschnięciu.
Woda Uriage świetnie nadaje się też do utrwalenia makijażu.
Nie raz ratowałam się nią po reakcji uczuleniowej na kosmetyk.

Wielozadaniowa i niezastąpiona.

Woda jest bardzo wydajna.
150ml opakowanie wystarcza mi średnio na 2 miesiące.

Zachwyciła mnie już przy pierwszym użyciu i zachwyca do dziś.
Polecam, warta jest każdej złotówki :)

Pojemność: 150 ml
Cena: ok 20 zł

 Używacie wód termalnych? Znacie wodę Uriage?

15 komentarzy:

  1. aktualnie zmagam się z jakimś wstrętnym uczuleniem na twarzy i ta woda mi życie ratuje;) prawdopodobnie uczulił mnie jakiś kosmetyk, wiec chwilowo wszystko odstawiłam i używam tylko tej wody, która przynosi mi ulgę;) i też mnie ucieszyło ,że nie trzeba jej osuszać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ale kusząco wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar kupic, wszędzie pochwały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem na nią okropnie napalona :D będąc w Pl chyba kupię z 3 opakowania!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam i jest boska! Pomaga na wszystko ;) ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze się na nią nie skusiłam ale na pewno ją kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie woda termalna która wiedzie prym to Avene ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją kiedyś wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego o niej słyszałam, ale sama się jeszcze nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. To moja ulubiona woda termalna i nie zamienię jej na żadną inną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się zaopatrzyć w taką wodę termalną. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam wielką chrapkę na jej zakup.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...