środa, 15 stycznia 2014

TRESemme Heat Defence - termoochronny spray do prostowania włosów

TRESemme 
Heat Defence 
Termoochronny spray do prostowania włosów

Opis producenta:

Zapewnia ochronę przed wysokimi temperaturami, jednocześnie zapewniając lepszy efekt stylizacji. Wygładza i nabłyszcza włosy. Bez dodatku alkoholu.

Skład: Aqua (water), Propylene Glycol, Glycerin, Dipropylene Glycol, Fragrance (perfum).

Moja opinia:
Długo szukałam idealnego spray'u do prostowania włosów, które ochroni je przed wysoką temperaturą prostownicy i wygładzi włosy.
Na spray TRESemme  skusiłam się po przeczytaniu dziesiątki pozytywnych recenzji.
Dotychczas moim nr 1 był spray Matrix, ale został wycofany.
Muszę przyznać, że spray TRESemme mu dorównuje, co mnie bardzo cieszy. Po pierwsze jest tańszy i ma większą pojemność. Jak na kosmetyk tego typu przystało jest bardzo wydajny.

Spray chodzi bardzo leciutko i psika delikatną mgiełką.

Idealnie chroni włosy przed wysoką temperaturą - wg opisu producenta nawet do 230 stopni, ale moja prostownica Remington nagrzewa się do max. 200 stopni i zwykle w takiej temperaturze prostuję włosy. Spray świetnie się spisuje.
Natychmiastowo ujarzmia włosy, jeszcze nie tak jak ja bym chciała. Ale używam jeszcze jedwabiu do włosów po prostowaniu.
Nie sprawia, że włosy są tępe. Prostownica po jego użyciu gładko sunie po włosach.

Włosy po jego użyciu są niezwykle miękkie i sypkie. Dobrze się układają.
Pięknie lśnią.
I cudownie pachną... ten zapach totalnie mnie zauroczył. Landrynkowo-kwiatowy, ale z ozonową nutką, nienachalny, nie mdły. Mogłabym się tym sprayem perfumować ;)
Przez ten zapach używam go w przesadnych ilościach, żeby tylko upajać się jego zapachem.
Na szczęście spray nie obciąża włosów, nawet jak przesadzimy z jego ilością.

Jedyny minus to dostępność, kosmetyki te są dostępne w UK.
Ale spokojnie można kupić w sklepach internetowych i na Allegro.

Cena: ok. 27 zł (+ koszt wysyłki)
Pojemność: 300 ml

Bardzo polecam ;))

Pamiętacie o ochronie swoich włosów jeśli je prostujecie? Jakich kosmetyków do tego celu używacie?

8 komentarzy:

  1. Tną używam sprayu do prostowania wlosow Sexy hair jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak prostowałam X czasu do tył to używałam Mariona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go kupić :) akurat kończy się moje serum więc przyda się. Z firmą spotkałam się lata temu jak kupiłam na All kilka szamponów i odżywek, niezłe są :) a ten spray zbiera dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaki cudowny produkt.....moje wlsoki by go polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam tego typu produktów - rzadko prostuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu nie prostuję włosów, wcześniej korzystałam z mgiełki termoochronnej L`Oreal. Tania nie była, ale jej wydajność rekompensowała wysoką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko prostuje włosy bo nie lubię ich niszczyć a jak już prostuje to za każdym razem myślę że powinnam kupić jakiś spray tylko jaki? jak mówisz że jest dobry to całkiem możliwe że się na niego skuszę :) innych nie znam więc czemu nie?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...