czwartek, 30 stycznia 2014

Tołpa - Odżywczy krem-kokon do rąk - Czarna róża

Tołpa
Odżywczy krem-kokon do rąk
Czarna róża
Opis producenta:

Krem - kokon ma komfortową konsystencję i otulający zapach. Odżywia i regeneruje szorstkie i zniszczone dłonie. Eliminuje suchość i nawilża. Przywraca elastyczność i komfort. Sposób użycia: stosuj krem-kokon codziennie po każdym umyciu rąk. Na noc możesz pozostawić grubszą warstwę i założyć bawełniane rękawiczki - zadziała jak regenerująca maska. 

Moja opinia:
Kremy do rąk nie są to moje ulubione kosmetyki, po które sięgam z ogromną przyjemnością.
Ale kremować ręce trzeba i to robię... powiedzmy regularnie ;))
Krem Tołpa jest moim pierwszym kosmetykiem z tej firmy. Musze przyznać, że bardzo go polubiłam.
Pachnie prześlicznie, bardzo słodko.
Konsystencję ma dość gęstą, ale krem błyskawicznie się wchłania pozostawiając delikatną, aksamitną warstwę. Otula faktycznie niczym kokon :))
Nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy.I za to w szczególności go polubiłam.
Nawilża dobrze, wygładza skórę dłoni. Daje efekt ukojenia.

Na noc lubię nałożyć grubą warstwę kremu, na którą nakładam bawełniane rękawiczki... Rano nie mogę nadziwić się jak bardzo gładką mam skórę.


Cena: 10 zł
Pojemność: 75 ml
Skład: 

A Wy lubicie używać kremy do rąk? ;))

26 komentarzy:

  1. Ostatnio moje dłonie wyglądają strasznie, nie noszę rękawiczek a mrozy jak widać im nie służą...
    ... moje kremy też nie dają rady, w sobotę zagonie męża do SP po ten krem:) czegoś takiego mi potrzeba obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kosmetyki z tołpa, zawsze się u mnie sprawdzają i jestem z nich zadowolona, kremu do rąk jeszcze nie miałam okazji stosować. Mam podobny stosunek co do kremowania, rzadko kiedy to robię, chyba że już skóra do tego mnie zmusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jego zapach , niby nie lubię mocnych zapachów ale ten jest tak przyjemny że się nie mogę od niego oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten krem i mi nie spasował, więcej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie go kupię :) Uwielbiam kremy, które pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba muszę wreszcie zakupić rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, koszt ok 3 zł
      a bardzo pomocne.. ;)

      Usuń
  7. Ja też uwielbiam kremy do rąk :) Schodzą u mnie szybciej niż balsamy do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dość wolno, a balsamy to już całkiem
      ale ostatnio staram się bardziej... i ciut szybciej zużywam zapasy uff ;)

      Usuń
  8. Intryguje mnie strasznie ta seria z Tołpy. Jak jeszcze napisałaś, że ładnie pachnie...to jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach tu odgrywa dużą rolę ;) cudny jest

      Usuń
  9. Bardzo lubię ten kremik :) A zapach jest naprawdę sliczny, kuszą mnie kolejne kosmetyki z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  10. widze ze tez jestes tołpomaniaczka :) tego produktu akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee to mój pierwszy ich krem ;)
      ale nie ostatni, mam chęć na inne teraz :)

      Usuń
  11. Ten kokon nie kojarzy mi się z pozywtynie, ale przywiódł mnie tu zapach. Pachnie trochę różą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, no chyba, że tą czarną jakąś ;) nie wiem jak ona pachnie ;)
      Ale zapach jest bardzo słodkawy, nawet miałam kiedyś żelki o niemalże identycznym zapachu. Troszkę kwiatowy ;)
      ładny :D

      Usuń
  12. Krem wygląda zachęcająco:) Moje spierzchnięte dłonie potrzebują porządnego nawilżacza, który nie pozostawia lepkiej powłoczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie serię z Czarną różą z Tołpy bardzo chętnie bym przetestowała. Na razie jednak mam za dużo kremów, a zużywam je powoli. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zimy postawiłam na kremy z The Body Shop (migdałowy, a ostatnio z konopii) i pierwszy raz w życiu nie mam zimą problemów z suchą, pękającą skórą dłoni...Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, polecam spróbowanie :)
    A ten krem też brzmi kusząco, lubię Tołpę, więc pewnie kiedyś przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki TOŁPA i wciąż jest mi ich mało,mało i mało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa nazwa - kokon :D Moje dłonie mają ze mną pod górkę gdyż często zapominam o ich smarowaniu :( :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten kremik, nałożony na noc faktycznie cudownie nawilża i zmiękcza skórę dłoni :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...