niedziela, 26 stycznia 2014

Orientana - Maska z naturalnego jedwabiu pod oczy - Czereśnia japońska

Orientana
Maska z naturalnego jedwabiu pod oczy
Czereśnia japońska
Opis producenta:

Maska wykonana jest z naturalnego jedwabiu japońskiego. Ma kształt litery C, dzięki któremu obejmuje miejsca pod okiem gdzie tworzą się worki i cienie, bok oka gdzie tworzą się zmarszczki mimiczne oraz nad okiem. 
Maska wzbogacona jest biopeptydami roślinnymi i nasączona wyciągiem z czereśni japońskiej. Biopeptydy likwidują zmarszczki, przywracają jędrność, czereśnia natomiast działa nawilżająco, likwiduje cienie i przebarwienia.
Dzięki zastosowaniu naturalnego jedwabiu maska doskonale przylega do wymagających szczególnej pielęgnacji okolic oka przez co następuje równomierne wnikanie substancji aktywnych. Nie wymaga pozycji leżącej.
Stosowanie: Opakowanie zawiera dwa jedwabne płatki (jedwab złączony z folią) . Wyjmij je delikatnie z opakowania. Równomiernie rozłóż wokół oka częścią jedwabną do skóry. Dociśnij. Zdejmij nieprzeźroczystą folię z wierzchniej części pozostawiając płatek jedwabny na 25-30 minut. Potem zdejmij. Stosuj 2-3 razy w tygodniu.

Moja opinia:

Maseczka mieści się w zgrabnej, hermetycznie zamkniętej saszetce.
W opakowaniu mamy 2 jedwabne płatki, oddzielone i zabezpieczone od siebie niebieskim płótnem. 


Płatki są bardzo, ale to bardzo cieniutkie. Mocno nasączone. Dobrze przylegają do skóry wokół oczu.
Są dość dużej wielkości, przez co niezdarnie je nałożyłam ;))
-->

Płatki nie przeszkadzają i nie spadają w trakcie tego domowego, małego SPA :)
Po nałożeniu maseczka bardzo przyjemnie chłodzi skórę wokół oczu. 
Pachnie bardzo subtelnie i przyjemnie.
Maseczkę trzymałam ok 15 minut, przez ten płatek zdążył wyschnąć.
Po ściągnięciu go jednak, na skórze została przyjemna, lekka warstwa, która po wchłonięciu pozostawiła skórę delikatnie napiętą i gładką. Skóra została także delikatnie nawilżona.
Z moimi drobnymi zmarszczkami maseczka dobrze sobie poradziła, oczywiście nie jest to długotrwały efekt. Ale jako maseczka tzw. bankietowa świetnie się sprawdzi przed większym wyjściem.
Odświeży spojrzenie :)

Cena: 10 zł
Skład:  


Używacie tego typu maseczek? Lubicie? :))

14 komentarzy:

  1. Fajna maseczka. :) Nie miałam jeszcze, ale chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z Glossyboxa, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam nigdy, ale bardzo mnie kusi :) Jak dla mnie świetna cena

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają te płatki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym ja przetestowala jest dość pomysłowa z tymi plasterkami pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jej jeszcze, z tego co mówisz, to może ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie dziwne takie płatki. Chyba bym się trochę denerwowała przy mruganiu oczami.

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiły mnie,lubię takie nietypowe rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam te płatki, ale w fioletowym opakowaniu, byłam nawet zadowolona, ale nie tak, żeby zainwestować w kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    Ja troche nie na temat, czytam pani bloga od dluzszego czasu. Zaciekawila mnie recenzja mleczka pilingującego GlySkinCare 5% - moja cera byla idealna, do momentu zajscia w ciaze. Teraz w 7mym miesiacu glownie okolice mojej brody to pobojowisko,mnostwo czerwonych sladow i co rusz nowe wypryski. W zwiazku z tym mam pytanie czy uzywanie tego mleczka w ciazy jest dozwolone?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem powyżej 5% stężenia nie wolno
      z tą 5% bym nie ryzykowała
      na pobojowisko polecam Sudomax lub Sudocrem, ładnie wysuszy i uciszy wypryski a jak sie nie spisze to krem zostanie dla bobaska ;))

      ps. gratuluję !! :)

      Usuń
    2. na takie gule jeszcze jest idealny La Roche Posay Effaclar Duo
      sama używam go tylko punktowo, jak coś wyczuję pod skórą
      zwykle nie zdąży wyskoczyć.. ;))

      Usuń
    3. Dziekuje za tak szybka odpowiedz, oczywiscie rowniez nie zaryzykuje, zdrowie synka jest priorytetem:) sudomaxu jeszcze nie probowalam:) Dziekuje,pozdrawiam i zycze powodzenia!

      Usuń
  11. Nigdy jeszcze nie miałam takiej maseczki, ale brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...