niedziela, 12 stycznia 2014

Lady Speed Stick - Antyperspirant w żelu Fruity Splash

Lady Speed Stick
Antyperspirant w żelu 
Fruity Splash


W czasach szkoły podstawowej i na początku liceum używałam tylko antyperspirantu Lady Speed Stick w żelu.
Później przerzuciłam się na Rexonę... i zapomniałam o LSS całkowicie. Myślałam nawet, że już jest wycofany i zostałam mile zaskoczona, że nie.
Powróciłam do niego po ok 13 latach (aj ależ to zabrzmiało.. jakby emerytka pisała :)).
Antyperspirant od lat jest ten sam.
Jaką wersję zapachową bym nie wybrała to zawsze zapach jest śliczny i charakterystyczny dla Lady Speed Stick. Nie odróżniam nawet poszczególnych wersji, zawsze czuję ten sam, kwiatowy zapach z ozonową nutką.

Sam żel jest gęsty, ale dobrze się rozprowadza. Szybko wysycha jak na taką konsystencję - około 2 minut.
Nie brudzi ubrań.
Nie podrażnia nawet od razu po depilacji.

Ochronę zapewnia bardzo dobrą. Cały dzień czuję się pewnie. Skóra pod pachami jest idealnie sucha. Pachnąca. Zapach żelu utrzymuje się cały dzień, ale nie jest nachalny.

Opakowanie zgrabne, z niezacinającym się dozownikiem.

Żel jest bardzo wydajny.

Dla mnie to idealny antyperspirant... który nie prędko zdradzę z innym ;)



Cena: ok 11 zł (w Rossmannie często w promocji za niecałe 7zł)
Pojemność: 65g
Skład: 

Lubicie antyperspiranty Lady Speed Stick?

31 komentarzy:

  1. Ja mam LSS w sztyfcie i też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu używałam antyperspirantu w żelu Lady Speed Stick na zmianę z kulkami Rexony. Te kosmetyki nigdy mnie nie zawiodły. Sprawdzały się w upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oba skuteczne ;) Rexonę też uwielbiam ;)

      Usuń
  4. o widzisz, a ja miałam w spray'u i niestety nie podołał;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersji w sprayu nie miałam, to niestety nie porównam ;)
      ale w żelu jest skuteczny ;0

      Usuń
  5. kiedyś też je używałam i do tej pory pamiętam, że zapachy mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz też by Ci się podobały, nic się nie zmieniły ;)

      Usuń
  6. W żelu kiedyś uzywalam teraz wole w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wole crystall . jakos lss mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  8. dzisiaj go kupilam (tylko inny zapach) bo są w rossmannie na promocji :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie widziałam, że do 19 stycznia będzie ;) za niecałe 7zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żelowe antyprespiranty jakoś mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go mam i lubię głównie za ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś go używałam i byłam nawet zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam sobie ostatnio 2 na promocji w Naturze i jestem bardzo ciekawa jak się u mnie spiszą, bo nigdy wcześniej ich nie używałam :) mam i sztyft i żel

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten produkt. Mają fajne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam z tej firmy antyperspirant ale w sztyfcie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go i bardzo spodobał mi się zapach, choć osobiście wolę antyperspiranty w spray`u ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie ten żel isę niestety nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie żele się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  19. używałam go kilka łądnych lat temu. Na dzień dzisiejszy jestem wierna sprayom

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo go lubię i czasami do niego wracam, ale nie dorównuje w działaniu kulce z Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  21. To mój ulubiony kosmetyk tego typu :) teraz mam z Nivei, ale nie jest tak dobry jak JSS ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W żelu nie miałam, bo wolę wersję w sprayu, ale działanie jest super ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...