czwartek, 23 stycznia 2014

Isana Med Urea - Trio do zadań specjalnych...

Dziś o 3 kosmetykach do bardzo suchej skóry: Isana Med z 5,5% zawartością mocznika.
Niedrogie, ale czy skuteczne?



Opis producenta:
Żel pod prysznic
Żel pod prysznic z 5% zawartością mocznika (urea) obficie i intensywnie pielęgnuje skórę. Specjalny kompleks pielęgnacyjny z prowitaminą B5 wspomaga naturalną równowagę wilgotności skory i w ten sposób sprawia, że skora staje się delikatna i gładka. Żel delikatnie i łagodnie myje skórę. Skora staje się świeża i aksamitnie gładka w dotyku. Cechuje się świeżym zapachem. Bez barwników. pH neutralne dla skóry. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. 
cena: 4,49zł / 250ml

Emulsja do ciała
Specjalna receptura emulsji do ciała została dostosowana do potrzeb suchej, zmęczonej i szorstkiej skóry. Formuła z masłem shea, pantenolem i witaminą E działa kojąco, zapobiega uczuciu napięcia i swędzeniu. Emulsja dostarcza skórze odprężenia i nawilżenia. Nie zawiera barwników, zawiera wysokie stężenie mocznika (urea). Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. 
cena: 7,59zł / 250ml

Krem do rąk
Krem z 5,5% zawartością mocznika (urea) obficie nawilża skórę rąk i zapewnia jej intensywną pielęgnację. Krem został opracowany specjalne dla potrzeb bardzo suchej i szorstkiej skóry. Mocznik jest naturalnym, występującym w organizmie czynnikiem nawilżającym, który wiąże wodę i chroni skórę przed wysuszeniem. Specjalna kombinacja takich składników, jak masło shea, pantenol, gliceryna i witamina E intensywnie nawilża skórę i w ten sposób przyczynia się do wygładzenia szorstkiej powierzchni skóry. Krem daje się łatwo rozprowadzać i szybko się wchłania. Mocznik w wysokiej koncentracji zapobiega chropowatości skóry rąk. Nie zawiera barwników ani parabenów. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. 
cena: 4,49zł / 75ml


Moja opinia:
Bardzo mnie ta seria ciekawiła, tym bardziej, że uwielbiam mocznik w składzie kosmetyków. Już nie raz przekonałam się o jego cudownie nawilżających i zmiękczających właściwościach.


Zacznę od żelu pod prysznic.
Zamknięty jest w białej buteleczce, dość prostej, bez udziwnień, jak na serię Med przystało.
Żel ma gęstą, ale nie galaretowatą konsystencję. Dobrze się pieni.
Pachnie bardzo subtelnie, kosmetycznie, ciężko przyrównać zapach do czegoś konkretnego, ale jest przyjemny.
Żel jest bardzo, ale to bardzo łagodny dla skóry.
Ma świetny skład, więc sprawdzi się nawet przy bardzo wrażliwej skórze.
Swoją rolę oczyszczająco-myjącą spełnia idealnie.
Nie podrażnił skóry, nie uczulił.
Nie wysusza a nawet delikatnie nie tyle nawilża, co zmiękcza naskórek.

Z nawilżaniem za to świetnie radzi sobie emulsja do ciała z tej serii.
Zamknięta jest w identycznej butelce jak żel.
Konsystencję ma rzadką, ale nie lejącą (jak mleczko kosmetyczne). Dobrze się rozprowadza. Bardzo szybko wchłania, pozostawiając skórę niesamowicie zmiękczoną, nawilżoną i gładką w dotyku. I tak jak ja nie przepadam zwykle za mazidłami do ciała to te z Isany wręcz wielbię!!! Szczególnie za to, że nie zostawiają tłustej warstwy na ciele.
Emulsja nadaje się dzięki temu także na dzień.
Nie posiada żadnego zapachu.


Krem do rąk wcale nie jest gorszy ;)
Zamknięty jest w estetycznej biało-czerwonej tubce. Z wygodnym, tradycyjnym otwarciem.
Konsystencję ma dość gęstą. Ale dobrze się rozprowadza. Szybko wchłania. Pozostawiając idealnie nawilżoną skórę dłoni.
Podobnie jak lotion do ciała nie pozostawia tłustej warstwy.

Szczególnie lubię używać go na noc, nakładając grubą warstwę pod bawełniane rękawiczki.
Rano dłonie są jak u niemowlaczka :) A nawilżenie utrzymuje się naprawdę długo, nie tylko do kolejnego umycia dłoni.

Krem jest bezzapachowy.
Bardzo wydajny.

Świetna seria kosmetyków i niedroga. Polecam!!!
Dostępna oczywiście w Rossmannie.

16 komentarzy:

  1. mam mleczko i szampon z tej serii, ale mleczko nie sprawdziło się u mnie jakos rewelacyjnie, za to szampon uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Isana to naprawdę dobra firma, choć coraz rzadziej sięgam po ich produkty, ze względu na to, że nie zaglądam już tak często do Rossmanna, a do Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko krem do rąk i bardzo go lubiłam. Żel pod prysznic mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle razy widziałam tę serię w Rossmanie, ale nigdy po nią ie sięgnęłam. Może czas.. skoro tak zachwalasz?? Mam bardzo suchą skórę i rzadko który balsam sobie radzi z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno jest bardzo dobry krem do rak

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam z isany krem do rąk z mocznikiem ale z innej serii, muszę wypróbować całą med. moja skóra lubi mocznik

    OdpowiedzUsuń
  7. z tej trójki interesuje mnie jedynie krem do rąk i pewnie kiedyś się skuszę :) na razie mam zapasy w temacie nawilżania dłoni, ale kto wie ile ta zima będzie trwać :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama bardzo lubi ten kremik do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu wypróbować, bo słyszałam już sporo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poszukam jak będę na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dostałam ten zestaw i jestem nim pozytywnie zaskoczona. Wszystko sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja daje na denko więcej, ale później pędzelek lekko otrzepuję z resztki :)
    z Isany miałam ten krem, dziewczyny polecały do stóp, ale rewelacyjny nie był ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten krem do rąk, na razie czeka w szafie na swoją kolej, ale już nie umiem się doczekać jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych produktów. Mocznik na pewno jest dobry skladnikiem, dlatego muszę się kiedyś skusić na jakiś produkt od Isany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego zestawu najbardziej przypadł mi do gustu żel, ale krem również był w porządku. Jeśli chodzi o emulsję, to dosyć ciężko mi się jej używa, ponieważ wolę zapachowe kosmetyki do ciała :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...