wtorek, 7 stycznia 2014

Isana Hair - Szampon i płukanka do włosów brązowych

Isana
 Szampon i płukanka do włosów brązowych


Opis producenta:
Szampon
Szampon z karmelem i ekstraktem z orzecha włoskiego jest specjalnie dostosowany do potrzeb włosów brązowych i farbowanych na brązowo. Formuła pielęgnacyjna z witaminą E, pantenolem, filtrem UV i pigmentami koloryzującymi, pozwala włosom lśnić jedwabistym brązem przez długi czas.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, PEG-200, Hydrogenated Glyceryl Palmate, Propylene Glycol, Quaternium-80, Panthenol, Polyquaternium-10, Tocopheryl Acetate, Parfum, Citric Acid, Sodium Formate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Benzophenone-4, PEG-35 Castor Oil, Sodium Hydroxide, Juglans Regia Seed Extract, Lactic Acid, Glucose, Potassium Sorbate, Caramel, Basic Brown 16, Basic Brown 17, Basic Blue 99

Płukanka
Odżywka z karmelem i ekstraktem z orzecha włoskiego jest specjalnie dostosowana do pielęgnacji włosów brązowych i farbowanych na brązowo. Formuła pielęgnacyjna z witaminą E, pantenolem, filtrami UV i pigmentami koloryzującymi pozwala włosom lśnić jedwabistym brązem przez długi czas. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosoulfate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Parfum, Propylene Glycol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Quaternium-80, Methylparaben, Benzophenone-4, Propylparaben, Juglans Regia Seed Extract, Lacid Acid, Glucose, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel, Basic Brown 16, Basic Brown 17< Basic Blue 99.
Moja opinia:
Duet, który wygląda niepozornie i niewiele się po nim spodziewałam.
A bardzo polubiłam....

Szampon ma dość rzadką konsystencję, ale kleistą dzięki czemu nie spływał z dłoni.
Dobrze się pieni. Równie dobrze oczyszczał włosy i co dla mnie ważne, pozostawiał je niesplątane. Dawno nie natrafiłam na szampon, po którym bez użycia odżywki bym bez problemów rozczesała włosy.
Włosy po jego użyciu były bardzo miękkie (jak po użyciu odżywki), dobrze się układały i nie elektryzowały.


Płukanka bardzo mnie ciekawiła. Myślałam, że będzie miała płynną postać, ale nie.... Ma konsystencję śmietanki kosmetycznej, troszkę za rzadka, ale nie na tyle, żeby mi spływała z włosów.
Moje włosy chłonęły ją jak gąbkę. Zużyłam ją błyskawicznie.
Włosy po jej użyciu bezproblemowo się rozczesywały. Były lśniące, miękkie, puszyste, dobrze się układały.
Nie obciążała włosów.

Mam bardzo ciemne włosy, prawie czarne, więc ciężko było mi zaobserwować jak szampon z odżywką wpłynęły na kolor włosów.

Zarówno szampon i płukanka pachną bardzo przyjemnie. Zapach przypomina mi budyń czekoladowy.
Utrzymywał się on na włosach dość długo ;) Co mi akurat nie przeszkadzało.

Przyjemny duet, który dobrze sprawdził się przy moich niesfornych włosach.


Pojemność: 250ml
Cena: ok 7-8 zł
Dostępność: Rossmann


Znacie? Używałyście ten duet Isany?

9 komentarzy:

  1. chyba się skuszę na te produkty, zwłaszcza płukanka mnie zainteresowała.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy wersja do blondu jest godna polecenia, choć ciężko mi się przekonać do tej całej isany

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii jeszcze nie używałam kosmetyków do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki od Isany. Ciekawa jestem czy taka wersję mają do włosów blond?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo muszę się rozejrzeć za tym duetem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię! Właśnie dziś byłam u fryzjera i pół dnia się martwię, jak zachować ten piękny kolor. Zwykle brązowe farby po kilku tygodniach wypłukują się, pozostawiając znienawidzone przeze mnie ciepłe, rudawe tony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie używam duet do włosów blond. Bardzo przyjemne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam ten szampon, tutaj http://brokatwspreju.pinger.pl/m/18097688 moja recenzja - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...