czwartek, 16 stycznia 2014

Inveo - Hypoalergiczne serum stymulujące wzrost rzęs - recenzja i efekt po 6 tygodniach

Nadszedł dzień na recenzję Hypoalergicznego  serum stymulujące wzrost rzęs Inveo, które otrzymałam, dzięki współpracy z Uroda i Zdrowie.
Używam je już 6 tygodni. Codziennie, bez ani 1 dnia przerwy. Sumiennie i dokładnie ;)
Czy widać efekt? Zobaczycie poniżej ;)



W zestawie wraz z serum znajduje się pogrubiający tusz do rzęs i czytelna ulotka.



Zacznę od tuszu do rzęs.

Nie spodziewałam się po nim wiele... A bardzo go polubiłam. Mile mnie zaskoczył.
Posiada ładne czarno-turkusowe opakowanie. Solidne.
Szczoteczka jest silikonowa, bardzo giętka, dzięki czemu możemy dokładnie wytuszować rzęsy.
Ładnie je rozdziela, nie skleja rzęs. 


Bardzo trwały - cały dzień i wieczór trzyma się na rzęsach, nie kruszy, nie osypuje ani nawet nie odbija pod brwiami. Kruczoczarny.
Zdecydowanie to mój ulubieniec w ostatnim czasie.

Na zdjęciach jedna warstwa:


Serum do rzęs


Serum używam od 6 tygodni. Raz dziennie, każdego wieczoru... nawet ani razu o nim nie zapomniałam. Byłam systematyczna. Sumiennie nakładałam je każdego wieczoru na linię rzęs.
Z aplikacją nie ma problemu. Pędzelek jest cieniutki, serum płynne.
W żaden sposób nie odczuwałam go po aplikacji.
Wchłaniało się i nie było odczuwalne. Nie podrażnia oczu. 


I najważniejsze, czyli efekty:




Zdjęcia można powiększyć.

Widać, że rzęsy się zagęściły i na tym głównie mi zależało.
Serum jeszcze mam, wg producenta powinno wystarczyć na 3 miesiące kuracji.
Ja ją na pewno będę kontynuowała. Jestem zadowolona zarówno z działania serum, jak i tuszu do rzęs :))

Zestaw (serum + tusz) kosztuje 149,90 zł w sklepie Uroda i Zdrowie.

13 komentarzy:

  1. No to już znamy tajemnicę twoich rzęśs. :)Ja się boje odżywek do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt, widać różnicę

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt widoczny "gołym" okiem:) na razie stosuję eveline + l'biotice, zobaczę jak się spisze:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że rzęs jest więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo duża różnica. Bardzo zgęstniały i pogrubiły się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooo łał super!!:) Też by mi się takie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zaczynam używać tego produktu i szczerze mówiąc liczyłam na większe efekty. Owszem, różnica jest widoczna, ale na moich króciutkich i rzadkich rzęsach większego wrażenia to chyba nie zrobi...No nic, poczekamy, zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 2 miesiącach nie poznasz swoich rzęs, dopiero wtedy są naprawdę widoczne efekty... :)) cierpliwości
      i ... systematyczności ;))

      Usuń
  9. Ma bardzo fajną szczoteczkę, u mnie czeka dopiero na użycie, mam nadzieję, że też go polubię :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...