sobota, 25 stycznia 2014

Cleanic - Chusteczki nawilżane do peelingu

Cleanic
Chusteczki nawilżane do peelingu

Opis producenta:
Nawilżane chusteczki do peelingu Cleanic Professional pokryte mikrogranulkami, które umożliwiają delikatny peeling każdego rodzaju skóry bez konieczności używania i zmywania kosmetyku, jak w przypadku metody tradycyjnej. Nasączone są ekstraktem z chabra bławatka, którym ma właściwości antyseptyczne i tonizujące. Umożliwiają szybki i wygodny peeling w domu i poza domem.


Moja opinia:
Bardzo byłam ciekawa tych chusteczek, zwykle używam normalnego, kremowego peelingu. Uwielbiam mocne zdzieraki. Tutaj spodziewałam się czegoś delikatniejszego... Ale bardzo mnie zaskoczyły.

Chusteczki są duże i poręczne, spokojnie do jednorazowego użycia wystarczyłaby nawet połowa.



Drobinki na chusteczce są bardzo ostre. Znajdują się one z jednej strony chusteczki, zaś z drugiej jest gładka powierzchnia, którą przecieramy twarz po zrobieniu peelingu.

Przy pierwszym użyciu miałam wrażenie jakbym pocierała twarz papierem ściernym. Trzeba naprawdę uważać, żeby nie zranić twarzy.
Ale po kilku użyciach nabrałam wprawy z ich użyciem.
 Nie są mocno nasączone, raczej nazwałabym ich delikatnie zwilżonymi.
Chusteczki idealnie radzą sobie z martwym naskórkiem.
Uwielbiam mocne peelingi i tylko takie używam. Zawsze zachwycam się efektem po: gładką, oczyszczoną cerą, miękką i przyjemną w dotyku. Ale takiej twarzy jak po tych chusteczkach to jeszcze nie miałam.
Niezwykle gładka, bez martwego naskórka, pory idealnie oczyszczone.

Należy tylko cierpliwie i powoli używać chusteczek.
Ja owijam 2 palce (wskazujący i środkowy) chusteczką i delikatnymi, kolistymi ruchami peelinguję skórę twarzy.

Zdecydowanie są to chusteczki dla fanek mocnych zdzieraków.
Osoby z bardzo wrażliwą cerą, bądź trądzikową powinni je omijać.

Ja je bardzo polubiłam i na stałe zagoszczą w mojej łazience i podróżnej kosmetyczce.

Cena: 6,99 zł
Skład:
Dostępne m.in. w Rossmann'ie

Skład: Aqua, Ceterayl Isononanpate, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ceteareth-12, Cetyl Palminate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Propylene Glycol, Vegetable Extracts/Echinacea Purpurea, Cenaurea Cyanus, Pisum Sativum, Parfum, Allantoine, Cetylpyridinum Chloride, Citric Acid, Alpaha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Limonene, Linalool

Używałyście tych chusteczek?
Lubicie tak jak ja mocne zdzieraki? :)

15 komentarzy:

  1. Jeszcze ich nie próbowałam, ale twoja recenzja bardzo mnie zachęciła ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz mocny zdzierak? To zdecydowanie coś dla mnie. Fajny pomysł na dłuższe podróże. Nic nam się nie wyleje a produkt dowieziemy cały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę je koniecznie wypróbować bo to już kolejna pozytywna opinia na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te chusteczki nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa z tymi chusteczkami :) ja ostatnio odkryłam waciki peelingujące z Manhattanu i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale je znam, ale niestety dla mnie są zbyt mocne ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam tylko peelingów enzymatycznych. wyglądają śmiesznie, jak takie niebieskie grzybki na chusteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poważnie zainteresowałaś mnie tymi chusteczkami! Właśnie czegoś takiego szukałam, bo też lubię mocne peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam płatki i myślałam, że to rewolucja, ale widze że i chusteczki są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe chusteczki, peelingujących jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam takie innej firmy, bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mocny zdzieraczek :D To coś w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...